مطالب آموزشی

طراحی مبلمان اتاق نشیمن

مبلمان

امروزه مدل های متفاتی از مبلمان اتاق نشیمن به بازار عرضه شده ؛ این که آیا شما یک زوج جدید هستید که با هم به سفر داخلی می روند یا در یک خانواده مشترک که اتاق نشیمن خود را تنظیم کرده اند زندگی می کنند، تفاوتی نمی کند که چه قدر اهمیت دارد که اتاق نشیمن خود را طراحی کنید. این فضایی است که لذت بخش ترین شب ها را در کنار دوستان و عزیزان خود سپری می کنید.

حدس نمی زنم که چرا برای ایجاد تأثیر شگفت انگیز به دکور مناسب نیاز دارد! مبلمان و دکوراسیون اتاق نشیمن شما باید ترکیبی از زیبایی، عملکرد، بافت، روکش های زیبا، نورپردازی خوب و ترکیب رنگ برای یک محیط ایده آل باشد. اکثر اتاقهای نشیمن برای داشتن نمای کامل که همه چیز را مراقبت می کند، به مبل، قفسه، کابینت و سایر لوازم جانبی نیاز دارند. مهم نیست که اتاق نشیمن شما کوچک یا بزرگ باشد، راه ها و هک های زیادی برای بازی با مبلمان و دکوراسیون اتاق نشیمن وجود دارد. ما در کافه دیزاین ملزومات لازم را برای هر زندگی که برای شما گلچین شده است تهیه کرده ایم. برای اینکه بدانید مبلمان و دکوراسیون اتاق نشیمن شما باید شامل چه مواردی باشد، بیشتر بخوانید!

مبلمان اتاق نشیمن

هیچ چیز بهتر از یک اتاق نشیمن خوش ساخت نیست که برای لذت بردن از اوقات خانوادگی و سرگرمی عزیزان مناسب باشد. یک اتاق نشیمن با یک مبل اتاق نشیمن کامل نیست – این قسمت مرکزی اتاق نشیمن شما است. شما نیاز به یک میز قهوه خوری در کنار مبل خود دارید. می توان از آن برای هر چیزی، زیرسیگاری، مجلات و حتی یک فنجان قهوه داغ استفاده کرد. جدا از ارزش زیبایی ، این یک مبلمان کاربردی است که بستری مناسب برای قرار دادن وسایل را فراهم می کند. یک صندلی برجسته برای یک اتاق نشیمن معجزه می کند، یک صندلی راحتی، یک صندلی بالدار یا یک تخت خواب می تواند فضا را نیز بالا ببرد!

دکور اتاق نشیمن

تزئین اتاق نشیمن می تواند یک کار دلهره آور باشد – شاید ندانید از کجا شروع کنید! یک طراح خوب می تواند اتاق نشیمن شما را به ارتفاعات جدید تبدیل کند. وقتی مینیمالیسم بیرون می رود، ماکسیمالیسم پدیدار می شود که از سبک های مورد علاقه خانواده های ایرانی است. ماکسیمالیسم یا همان حداکثر گرایی عبارت است از: به دکور دنج و لذت جویانه فکر کردن. این فرصت شما برای نمایش گنجینه های ارزشمند خود – مصنوعات، تصاویر و مبلمان است. از چاپ، الگوهای درجه یک و رنگ ها خودداری نکنید تا بتوانند با هم ترکیب فوق العاده ای از موسیقی پاپ و کلاسیک شوند. لامپ های بزرگ، صندلی های بزرگ، میزهای کوچک قهوه خوری و موارد دیگر – آن را مخلوط کنید و خود را از آزمایش محدود نکنید.

مطلب مرتبط  بررسی کیفی تولید مبلمان

مبلمان اتاق نشیمن

طراحی میز تلویزیون برای اتاق نشیمن

واحدهای سرگرمی به فضای بزرگی نیاز دارند اما با برنامه ریزی هوشمندانه می توانید مجموعه ای از فرصت ها را در اختیار داشته باشید. پایه های تلویزیون چند منظوره عالی هستند. آنها از یک میز متحرک تشکیل شده اند که به شما امکان می دهد از هر قسمت از اتاق تلویزیون تماشا کنید. یک کابینت تلویزیونی خوب طراحی شده، امکان ذخیره یا فضای اضافی برای تجهیزات مختلف و کنسول های بازی را فراهم می کند. دیوارهای پالت را انتخاب کنید تا ایستگاه سرگرمی و همه قفسه ها را برجسته کنید تا ترکیبی راحت از جذابیت مدرن و جذابیت داخلی باشد.

واحدهای تلویزیونی یک نقطه کانونی برای توجه اتاق نشیمن شما در اینجا بسیار مهم است! این می تواند به عنوان یک تزئین عمل کند بنابراین باید کمی تأکید شود. اگر اتاق نشیمن شما طولانی است، یک کنسول برجسته انتخاب کنید تا ساختار هندسی فضا را در اختیار شما قرار دهد. اگر از طرفداران طراحی ساده و معاصر هستید، پس طرح اسکاندیناوی بهترین گزینه شما است. بهترین طراحی برای خانه های مدرن می تواند یک نقوش دیواری سنگی باشد زیرا شیک بودن، زیبایی روستایی را به ارمغان می آورد و با بقیه خانه با ترکیب عناصر چوبی به خوبی ترکیب می شود.

طراحی دیوار برای اتاق نشیمن

اتاقهای نشیمن باید از نظر زیبایی جذاب باشند، اما کاربردی و راحت نیز باشند. ترکیب همه این عناصر می تواند بسیار چالش برانگیز باشد، با این حال، افزودن یک دیوار زیبا با طرح ها همه چیز را در جای خود قرار می دهد. مهم است که یک دیوار مناسب برای فضای خود انتخاب کنید تا از نظر بصری جذاب باشد. دیوار خشک متداول ترین سبک است – ارزان، شیک و همه کاره است. این رنگ و کاغذ دیواری را به خوبی در خود نگه می دارد تا طرح ها و الگوها به نظر برسند. طرح دیواری دیگر می تواند چوبی باشد زیرا ابعاد یک فضا را بیشتر می کند. اگر می خواهید ظاهر روستایی داشته باشید، چوب بهترین گزینه است. سنگ فرش شده و آجر نمایان شده می تواند بافت و شخصیت دیوار را نمایان کند.

مطلب مرتبط  مبلمان دهه 90

پارتیشن اتاق نشیمن

این که آیا می خواهید فضاهای خصوصی یا دنج بیشتری در خانه خود ایجاد کنید، پارتیشن مناسب می تواند همه چیز را تغییر دهد. این اجازه می دهد تا فضایی بین آشپزخانه، فضای غذاخوری یا حتی یک دفتر کار تقسیم شود بدون این که یک اتاق از اتاق دیگر به خطر بیفتد. پارتیشن های شیشه ای باعث می شوند خانه شیک و باکلاس به نظر برسد. اگر دو دیوار سفید و یک اتاق بزرگ دارید، یک دیوار شیشه ای ایده آل خواهد بود. اگر طرفدار شیشه نیستید، پارتیشن چوبی چطور؟ پارتیشن های چوبی برای دهه ها مورد استفاده قرار گرفته است و با طرح های جدید و شیک در بازار می تواند زرق و برق دار و زیبا باشد. ایده های دیگری مانند پارتیشن دیواری درب کشویی و دیوار نرده چوبی وجود دارد – هر چیزی که قایق شما را شناور کند، یا باید به خانه بگوییم؟

چراغ های سقفی اتاق نشیمن

دیگر سقف خسته کننده ای وجود ندارد! وسایل روشنایی و یراق آلات اتاق نشیمن در حال حاضر بسیار مناسب هستند. آن ها قسمت بسیار نادیده گرفته شده ای از هر اتاق – سقف – را می گیرند و با تضاد و لوازم جانبی مناسب آن را به یک اثر هنری تبدیل می کنند. برای اتاق های نشیمن، چراغ های معمولی فرورفته که به صورت مشبک مرتب شده اند، نورهای معلق به سبک زینتی و نورهای غیر مستقیم غار بهترین گزینه شما هستند.

مبلمان اتاق نشیمن

قفسه های دیواری برای اتاق نشیمن

قفسه های دیواری بهترین راه برای بهینه سازی فضا در اتاق نشیمن است. صاحبان خانه چوبی، باز یا داخلی، گزینه های متعددی برای انتخاب دارند. آنها اتاق های نشیمن شما را با طرح های مدرن و بافت متنوع جدا از این که فضا را منظم تر نشان می دهند، چاشنی و حس و حالی خاص می بخشند. کتاب ها، سوغاتی ها یا قطعات گوشته مورد علاقه شما، همه مکان مشخصی برای نمایش در حال حاضر دارند!

رنگ بافت برای اتاق نشیمن

رنگ و چیدمان مبلمان اتاق نشیمن منظم یکنواخت است! با انواع بافت در اختیار شما در بازار دکوراسیون منزل امروزی ، همیشه می توانید طعم متفاوتی به اجزای جداگانه اتاق نشیمن خود ببخشید. تنوع، که به طور کلی، قدم به قدم از اتاق نشیمن شما بالا می رود و چرخ یکنواختی را می شکند. مبلمان روستایی، لوازم جانبی درخشان، فرش نرم و بالشتک فازی – تنها ایده هایی برای شروع شما هستند!

مطلب مرتبط  راهنمای خرید مبل راحتی

نتیجه نهایی برای داشتن فضایی بهینه و اتاق نشیمن مینیمالیستی این است که اجازه ندهید دیوارها هدر بروند. واحدهای دیوار اتاق نشیمن راهی عالی برای استفاده از دیوارها برای ذخیره سازی است. تنوع در طرح، بافت و مواد موجود باعث شده است که اتاق نشیمن شما را به جای اینکه ظاهری نامرتب به نظر برساند، جلوه بیشتری ببخشند. به اتاق نشیمن خود جلوه ای مدرن با واحدهای دیوار تمیز با طرحی متناسب با فضای داخلی منزل بدهید.

طراحی ویترین اتاق نشیمن

یک ویترین ساده برای اتاق نشیمن شما برای نمایش افتخارآمیز مجموعه های خود، جوایزی که فرزندتان دریافت کرده است، سوغات سفر، مجموعه کتاب های مورد علاقه شما و موارد دیگر. کارهای چوبی درجه یک در ترکیب با طرح های معاصر ظاهر اتاق نشیمن شما را تقویت کرده و با انباری راحت در اطراف، زندگی شما را بسیار آسان می کند.

هیچ چیز شادتر از ایجاد یک اتاق نشیمن کامل مناسب برای یک رویداد خانوادگی یا پذیرایی از مهمانان نیست. اتاق نشیمن اصلی ترین نقطه ای است که برای کل خانه رنگ می دهد و همچنین یکی از بهترین اتاق ها برای نمایش دکوراسیون و زیبایی زیبا با آزمایش الگوها، پالت های رنگی، بافت ها و چیدمان مبلمان است. از لوسترهای بد بو گرفته تا قفسه های دیواری برای نمایش کتاب های گران قیمت شما، یک اتاق نشیمن را می توان به طور وسیع تزئین کرد. چه یک بازسازی کامل باشد یا طراوت، آن را با خلاقیت و طرح های خود ادویه کنید.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید