مطالب آموزشی

سوالات متداول هر آنچه که باید درباره چراغ های سقفی بدانید

چراغ های سقفی

اگر در حال بهبود فضای داخلی خانه، ساختمان و توسعه و یا بازسازی ملک خود هستید، ایده خوبی است که از ابتدا گزینه های روشنایی خود را در نظر بگیرید. انتخاب نوع مناسب نورپردازی باعث ایجاد فضای دلخواه و بهبود خانه شما می شود.

درک انواع و گزینه های روشنایی اغلب گیج کننده است. اغلب از طراحان داخلی بارها و بارها سوالات مشابهی در مورد نورپردازی پرسیده می شود. در اینجا مجموعه ای از سوالات متداول مربوط به چراغ های سقفی است که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام نورها برای خانه شما مناسب هستند.

سوالات متداول مربوط به چراغ های سقفی

اگر قصد دارید تغییراتی در خانه خود ایجاد کنید، مانند افزودن چراغ های آویز سقف، چراغ های روشنایی یا چراغ های LED، عاقلانه برنامه ریزی و بودجه اولیه برای نورپردازی را انجام دهید ، ساخت خانه جدید یا بازسازی خانه قدیمی به شما امکان می دهد فضای خود را متحول کنید ، اگر از نوع مناسب و در مکان مناسب باشد، می توان از نور برای ایجاد فضای مناسب استفاده کرد، نورپردازی شما باید در بافت خانه شما تعبیه شده و زیبا و مدرن باشد.

برای روشنایی چقدر باید هزینه کنم؟

دانستن این که چقدر برای نورپردازی خود هزینه کنید، می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر برای دیگر بازسازی ها یا ارتقاء طراحی داخلی هزینه پرداخت می کنید، در حالی که بسیاری از مردم سعی می کنند در هزینه روشنایی صرفه جویی کنند، این ایده عاقلانه ای نیست، اگر برای ایجاد نوع مناسب نورپردازی در طراحی اتاق خود سرمایه گذاری کنید، نتایج برای سال های آینده دوام خواهد آورد.

سوالات متداول خرید چراغ سقفی

چراغ های سقفی مدرن دارای کیفیت بالا و کنترل آسان هستند. بسیاری از صاحبان خانه به اندازه نصب پنجره ها یا درهای جدید برای روشنایی خود هزینه می کنند. این که چقدر می خواهید بودجه بندی کنید به پروژه شما بستگی دارد و تعداد چراغ هایی که می خواهید نصب کنید بستگی دارد.

مطلب مرتبط  این ترکیب، ترکیب برنده است | 25 مدل لوستر سبک روستیک

تعداد زیادی چراغ سقفی آویز جذاب موجود است که فضای شما را روشن می کند. چراغ های سقفی آویز یک انتخاب عالی برای اتاق خواب، دفاتر خانه و برای مطالعه است. اگر نور طبیعی کافی ندارید، اتاق شما را روشن تر می کنند.

تفاوت های نورپردازی معماری و تزئینی در چیست؟

اتصالات نور تزئینی مانند چراغ های آویز سقفی، چراغ های پری و نور LED به گونه ای طراحی شده است که چشم نواز باشد. این نوع چراغ ها در نوع خود مدرن و جذاب هستند، حتی زمانی که چراغ ها خاموش هستند. آویزان کردن یک چراغ سقفی آویز بر روی حمام می تواند به شما کمک کند تا فضایی آرام ایجاد کنید و ظاهری شیک به اتاق خود بدهید.

نورپردازی معماری- چراغ سقفی دکورشاپ

با نورپردازی معماری، تمرکز بر روی نور است تا نحوه ظاهر آن. یک مثال از نور معماری این است که اگر قرار باشد طاقچه ای پشت حمام قرار دهید. تنها چیزی که مشاهده خواهید کرد نوری است که طاقچه را قاب کرده و چشم را به آن ناحیه از خانه شما می کشاند.

چه چراغ های سقفی برای اتاق خواب مناسب و موجود است؟

گزینه های زیادی برای اتاق خواب وجود دارد، خواه به دنبال چراغ های کم نور، چراغ های سقفی آویز یا اتصالات خطی LED باشید. پایه های فلاش در انواع مختلفی از جمله سبکهای وسط قرن، مدرن یا کلاسیک، سقف صنعتی یا طبیعی موجود است.

چگونه می توانم چراغ ها را در سقف اتاق خوابم پنهان کنم؟

نورپردازی روکش یا صندوقدار از ویژگی های معماری است که می تواند به خانه شما اضافه شود. در طول ساختمان ، می توان یک طاقچه در اطراف اتاق ایجاد کرد تا اتصالات خطی LED پنهان شود. این یک اثر ظریف ایجاد می کند و همچنین می توانید یک سوئیچ کم نور را برای ایجاد فضای مناسب نصب کنید. اگر می خواهید نورپردازی شما چشم نواز و سرگرم کننده باشد، می توانید اتصالات RGBW تغییر رنگ را نیز نصب کنید. بدیهی است، با همه ویژگی های معماری، باید از قبل برنامه ریزی کرده و چراغ ها را در مرحله ساختمان نصب کنید.

مطلب مرتبط  ایده های تزیین اتاق خواب عروس+ ۱۵ عکس و ایده

چراغ سقفی

محبوب ترین انواع چراغ های سقفی در حال حاضر کدامند؟

انواع زیادی از چراغ های سقفی مدرن و جذاب موجود است. این فصل سبک های یکپارچه سازی با سیستم عامل محبوب هستند و لوسترها دوباره به مد باز می گردند. لوستر یک وسیله خیره کننده است که می تواند جلوه ای در اتاق شما ایجاد کند. یک لوستر با آویزهای زیبا انتخاب کنید تا نورپردازی شما برجسته شود.

لوسترها در اندازه های مختلف و در سبک ها و رنگ های مختلف موجود هستند. آن ها می توانند بسیار چشم نواز باشند و به فضای داخلی خانه شما بیفزایند. این لوازم جانبی به طور کلی یا بزرگ و یا عجیب و غریب هستند و یک نقطه کانونی فوری در اتاق شما ایجاد می کنند. سرمایه گذاری روی لوستر راهی عالی برای تازه سازی فضای داخلی اتاق شما است.

چراغ های سقفی مدرن جذاب، آسان برای استفاده و اغلب از فناوری هوشمند استفاده می کنند. اگر خانه هوشمند دارید، ممکن است بتوانید چراغ های خود را با تلفن یا لپتاپ خود کنترل کنید.

آیا می توانم چراغ های خود را از طریق لپتاپ خود کنترل کنم؟

اگر خانه هوشمند دارید، می توانید سیستم کنترل روشنایی را طوری تنظیم کنید که بتوان آن را از طریق برنامه تلفن یا رایانه خود کنترل کرد. سیستم های کنترل خانه دارای رتبه برتر دارای برنامه هایی هستند که می توانند کل خانه را کنترل کنند، از جمله روشنایی. و عملکردهای دیگر مانند گرمایش، صدا، تصویر و امنیت. همه چیز را می توان با یک برنامه واحد کنترل کرد، که روند را ساده تر می کند.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید چراغ مگنتی + ۷ نکته مهم

آیا می توانم سنسورهایی برای روشن و خاموش کردن چراغ های خود نصب کنم؟

ایده خوبی است که سنسورهای روشنایی را روی چراغ های بیرونی یا در راهرو قرار دهید زیرا آن ها به طور خودکار توسط سنسور حرکت فعال می شوند. این باعث می شود که خانه شما پذیراتر و کاربردی تر شود، به خصوص اگر مرتباً مهمانانی دارید که به چیدمان خانه شما عادت ندارند.

نورپردازی و سبک زندگی با چشمه نور

پشنهاد می کنیم اگر به دنبال نورپردازی جدید برای خانه خود هستید، وبسایت چشمه نور را ببینید. این شرکت دارای طیف وسیعی از چراغ های سقفی طراح و لوکس است که خانه شما را برجسته می کند. این که آیا شما برای روشنایی حمام، اتاق غذاخوری، آشپزخانه، اتاق نشیمن خود جستجو می کنید برای کا تفاوتی ندارد، شما آنچه را که نیاز دارید در فروشگاه چشمه نور پیدا خواهید کرد.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید