مطالب آموزشی

سوالات متداول در مورد روشنایی آشپزخانه

روشنایی آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و روشنایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا شما زمان زیادی را در آنجا برای تهیه غذا، غذا خوردن و لذت بردن از وقت با خانواده صرف می کنید و برای اکثر مردم مرکز اصلی خانه است. از چراغ های سقفی کاربردی آشپزخانه گرفته تا چراغ های آشپزخانه آویزان به جلو – مطمئن شوید که نور مناسب فضای خود را دارید. بنابراین در اینجا ما پاسخ های برتر را جمع آوری کرده ایم که ممکن است به شما در انتخاب بهترین روشنایی آشپزخانه متناسب با سبک، سلیقه و بودجه شما کمک کند.

از کجا می توانم توصیه های خوبی در مورد روشنایی آشپزخانه از متخصصان بیاموزم؟

برای اطمینان از اینکه بهترین طرح روشنایی آشپزخانه خود را تهیه کرده اید، این نکات را از متخصصان روشنایی آشپزخانه در آدرس زیر مطالعه کنید:

چشمه نور

همه ما می خواهیم قسمت هایی از خانه خود را که بیشترین اهمیت را دارند، روشن کنیم. اگر آشپزخانه جایی است که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید ، با توجه به جزئیات سفارشی که واقعاً به آن علاقه دارید، می توانید ظاهر و احساس فضا را تغییر دهید، لطفاً از چشمه نور دیدن کنید. در چشمه نور، مطمئناً انواع سبک روشنایی آشپزخانه و نکات را پیدا خواهید کرد.

دکورشاپ

دکورشاپ با محصولات ویژه خود به مردم کمک می کند تا خانه های رویایی خود را بسازند. متخصصان نورپردازی آموزش دیده آن ها می توانند ایده های بازسازی آشپزخانه را برای شما روشن کنند. آنها همچنین مقالات و نکات اضافی و مقاله های ایده ای در مورد روشنایی آشپزخانه و طراحی روشنایی دارند که ممکن است برای شما جالب باشد.

  1. چه نوع نورپردازی برای آشپزخانه مناسب است؟ طرح های روشنایی خلاقانه مناسب آشپزخانه کدامند؟

چیزی که هر آشپزخانه ای به اندازه یک چاقوی تیز یا یک کاسه مخلوط کن نیاز دارد، نور عالی است. بسته به اندازه و نیاز، نوع نورپردازی مناسب آشپزخانه متفاوت خواهد بود. اما یک محل کار با نور کافی یک ایمنی ضروری در آشپزخانه است. کلید اصلی نورپردازی آشپزخانه این است که به منابع نورپردازی تکیه کرده و چراغ های خود را لایه بندی کرده و محیط را به طور کلی، نورپردازی های تزئینی و تزئینی با نور طبیعی ترکیب کنید.

روشنایی عمومی:

یک ضرورت مطلق روشنایی عمومی است. اینها چراغ هایی هستند که به طور یکنواخت تمام آشپزخانه را بزرگ یا کوچک روشن می کنند. چراغ لوله اصلی شما قبلاً این کار را برای شما انجام داد، اما در حال حاضر گزینه ها بسیار پیچیده تر هستند.

مطلب مرتبط  پالت های رنگ متفاوت برای یک اتاق نشیمن مدرن

نحوه نورپردازی عمومی

آشپزخانه خود را با وسایل لازم کاملاً روشن کنید و از تفاوت آن ها شگفت زده خواهید شد. در اشکال، اندازه ها و مواد مختلف، وسایل روشنایی آشپزخانه تزئینی می توانند کاربردی و جذاب باشند و برای میزهای جزیره یا صبحانه مناسب هستند. اینها حس و حالی جذاب و افزودن یک عنصر طراحی گرم به فضا می بخشد. وسایل روشنایی بدون هیچ هزینه ای هزینه شما را زیبا می کند، طراحی موجود شما را تقویت می کند و آشپزخانه شما را روشن می کند. آن ها می توانند روشنایی مناسبی برای محیط های کاری ایجاد کنند و عناصر معماری و تزئینی آشپزخانه را برجسته و تکمیل کنند.

لوازمی برای نورپردازی عمومی:

روشنایی زیر کابینت:

همچنین به عنوان نورپردازی وظیفه ای شناخته می شود، بیشتر روی میز و زیر کابینت قرار می گیرد، سایه ها را از بین می برد و نمای خوبی از سطح کار شما به شما می دهد. این اطمینان حاصل می کند که هنگام خرد کردن سبزیجات یا مقابله با سایر کارهای آماده، نور کافی دارید. نورپردازی زیر کابینت فرصتی برای آوردن سبک و عملکرد به آشپزخانه شما است.

روشنایی

روشنایی پاشنه پا:

جزیره آشپزخانه را روشن کنید، زیر کابینت آشپزخانه و کمد ها با چراغ های Toekick نور اضافه کنید تا بر اندازه فضا تأکید کنید و یک مسیر پیاده روی ایمن ایجاد کنید – انتخابی عالی برای نور شب. نورپردازی موسوم به پاشنه پا، درخشش رنگی را به فضای آشپزخانه شما می افزاید و نورپردازی زیبایی را به ارمغان می آورد. چراغ های پا یک راه هوشمند و مقرون به صرفه برای ایجاد دکوراسیون مدرن در آشپزخانه شما هستند. به سادگی یک نوار نورپردازی LED را روی پایه خود نصب کنید تا فضا را مشخص کنید. استفاده از چراغ های LED به شما در صرفه جویی در قبوض برق و برق کمک می کند، روشنایی بدون تابش خیره کننده را فراهم می کند، دوام بیشتری دارد و در اشکال و اندازه های مختلف ارائه می شود. از نورپردازی LED نیز برای ایجاد محیط استفاده می شود.

نورپردازی تزئینی:

فراتر از عملکرد خالص، نورپردازی نیز در مورد زیبایی است! نورپردازی تزئینی یک روش ساده و موثر برای افزودن سبک به سبک، در حالی که آشپزخانه یا اتاق غذاخوری شما را روشن می کند. آنها در طرح طراحی نسبتاً خنثی شخصیت ارائه می دهند. آن ها فقط کمی انرژی و نور را به ارمغان می آورند. اگر فضای پیشخوان شما اجازه می دهد، این نوع از نورپردازی می تواند از طریق لامپ های رومیزی برای ایجاد درخشش واقعی ایجاد شود.

  1. بهترین نحوه هماهنگی طراحی روشنایی آشپزخانه چیست؟
مطلب مرتبط  هر آنچه که برای انتخاب و خرید لوستر چهار شعله باید بدانید | 20 مدل

عملکرد اصلی آشپزخانه ممکن است هنوز پخت و پز باشد ، اما این روزها به طور فزاینده ای به عنوان یکی از فضاهای اصلی سرگرم کننده در خانه – حتی این روزها، یک دفتر کار خانگی – عمل می کند. با نکات زیر، روشنایی آشپزخانه خود را متناسب با همه مناسبت های زندگی طراحی کنید!

منابع نور طبیعی:

آشپزخانه مکانی فوق العاده برای ترکیب طراحی نور طبیعی است، زیرا مزایای نور طبیعی در خانه می تواند به انتخاب های سالم تری در آشپزخانه منجر شود. بازسازی آشپزخانه با استفاده از منبع نور طبیعی مانند نورگیر یا یک یا چند پنجره می تواند گرمای بیشتری به اتاق ببخشد و هرگونه خلأ را در پوشش نور وسایل روشنایی مصنوعی شما پر کند و ادغام روشنایی طبیعی در آشپزخانه شما تأثیر مثبتی بر روحیه و توانایی شما در انجام امور دارد. نورگیرها ، پنجره ها و درهای پنجره دار همه منابع طبیعی نور را برای افزایش فضای آشپزخانه ارائه می دهند. حتی در یک آشپزخانه پر از مکان، اغلب نقاط خالی وجود دارد که می توانید پنجره ای را در آن نصب کنید.

از طرح های روشنایی جایگزین استفاده کنید:

در حالی که چراغ های آویز همچنان محبوب ترین سبک برای آشپزخانه ها هستند، روند رو به رشدی برای ترکیب بیشتر طرح های روشنایی وجود دارد. از آنجا که فضاهای آشپزخانه اوپن به مکان رایج تری تبدیل می شود، این ترکیب بین سبک های دکوراسیون دنیایی از امکان تفریح ​​را با لوسترهای زیبا یا نورپردازی های جسورانه باز می کند. پس از طرح های روشنایی جایگزین استقبال کنید.

اندازه فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید:

شما باید اندازه آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. برای نورپردازی آشپزخانه بزرگ، آویزهایی را انتخاب کنید که سبک کلی فضای شما را نشان دهد. هرچه آشپزخانه بزرگتر باشد، به نور بیشتری احتیاج خواهید داشت، بنابراین مطمئن شوید که نورپردازی شما با اندازه فضای شما تنظیم شده است. برای آشپزخانه های بزرگ، آویزهای روی جزایر آشپزخانه فرصتی عالی برای افزودن روشنایی و برجسته شدن طراحی داخلی آشپزخانه شما هستند. چراغ های دیواری یکی دیگر از روش های عالی برای تامین روشنایی زیاد محیط در یک آشپزخانه بزرگ است. چراغ های دیواری که بین پنجره ها یا کابینت ها قرار می گیرند، می توانند نور را بالا، پایین یا هر دو را پرتاب کنند.

مطلب مرتبط  لوستر مناسب پذیرایی کوچک | مدلهای 2024

برای آشپزخانه ای مدرن و مینیمالیستی، آویزهایی با شکل گرد، روکش کرومی و کره های شفاف یک انتخاب عالی است. از لامپ های تزئینی برای افزایش هیجان و علاقه استفاده کنید. برای آشپزخانه های کوچکتر یا سقف های کم، چراغ های فلاش نصب گزینه دیگری است که به شما میزان مناسب نور را برای فضای شما می دهد. چراغ های زیر کابینت در فضاهای کوچک تر مانند آشپزخانه آشپزخانه نیز عالی هستند. شما گزینه های زیادی برای روشن کردن درست آشپزخانه خود دارید و مجبور نیستید سبک را فدا کنید.

با LED ها پیش بروید:

چراغ های LED با ارائه فرصت های متعدد نورپردازی، اغلب در طراحی آشپزخانه مدرن استفاده می شود. انتشار گرمای کم آن ها را بسیار کم مصرف می کند و برای مناطقی که به تعمیر و نگهداری کمی احتیاج دارند یا برای تعویض نامناسب هستند مانند چراغ های سقفی فرورفته یا چراغ های روشنایی کف ایده آل است. در مقایسه با جایگزین های قدیمی، LED ها مقرون به صرفه تر هستند، زیرا اگرچه هزینه اولیه بیشتر است، اما قبض های انرژی کاهش می یابد.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید