مطالب آموزشی

ساعت دیواری خاص از کجا بخریم؟

ساعت دیواری خاص از کجا بخریم؟

یک ساعت دیواری خاص از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی است که نمی‌توانید بدونِ آن یک دکوراسیون بی‌نقص را برای خود رقم بزنید. امروزه ساعت‌های دیواری در انواع مختلفی تولید می‌شوند تا با طیف گسترده‌ی سلیقه‌ها همخوانی داشته باشند. خرید ساعت دیواری خاص یکی از دغدغه‌های صاحبان خانه و یا کسب‌و‌کار است.

نصب یک ساعت ساده اما خاص، به راحتی می‌تواند فضای زندگی شما را متحول کند و حال‌و‌هوای زندگی را در محیط زنده کند؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم که انواع سبک‌های ساعت نظیر کلاسیک، فانتزی و مینیمال، هر کدام عنصر خاصِ خودشان را برای شما دارند که در این مقاله به معرفی تمامِ آن‌ها خواهیم پرداخت. با وبلاگ چشمه نور همراه باشید.

ساعت دیواری چشمه نور مدل H8011/RE

۲۲۰,۹۰۰ تومان

ساعت دیواری چشمه نور مدل A8204G طلایی

۱,۲۰۳,۹۰۰ تومان

ساعت دیواری چشمه نور مدل H8016-BK مشکی

۱۸۹,۹۰۰ تومان

ساعت دیواری خاص، تکمیل‌کننده‌ی هر دکوراسیون

امروزه ساعت‌های دیواری بیشترین خلاقیتِ معماری را به خود جلب می‌کنند، از تولید در شکل‌های انتزاعی و تعجب‌برانگیز، همه‌ی آن‌ها یک هدف دارند: تکمیل دکوراسیون فضا به بهترین شکل. باید قبول کنیم که دیگر عصر آگاه شدن به ساعت با نگاه به ساعت‌های دیواری به سر آمده و امروزه اصلی‌ترین وظیفه‌ی ساعت‌های دیواری، جان بخشیدن به دکوراسیون خانه‌ها و فضاهای کسب‌و‌کار شده‌است. پا به عرصه گذاشتن معماری مینیمال و مدرن نیز به این دیدگاه دامن زده و امروزه طیف عظیمی از ساعت‌های دیواری در شکل‌های چشمگیر تولید می‌شوند تا دلِ هر تماشاگری را بربایند.

ساعت دیواری خاص

انواع ساعت دیواری خاص

ساعت‌های دیواری خاص با استفاده از عناصر مختلفِ هر سبکِ ساعت‌سازی پدید می‌آیند تا بیشترین همخوانی را با انواع معماری داشته باشند.

مطلب مرتبط  12 مدل لوستر مدرن مناسب آشپزخانه

مینیمال‌ها

ساعت‌های دیواری مینیمال از دیرباز محبوبیتِ زیادی در میان صاحبان خانه داشتند. ساعت‌هایی که با کمترین اضافه‌گویی در معماری تولید می‌شوند و حتی گاهی از اعدادِ ساعت‌ها نیز بی‌نصیب هستند، عناصر ساعت‌های دیواری خاص مینیمال را تشکیل می‌دهد. یک ساعت خاص مینیمال برای فضایی مانند اتاق یا کارگاه و محل کسب‌و‌کار مفید خواهد بود.

فانتزی‌ها و انتزاعی‌ها

ساعت‌های خاص فانتزی و انتزاعی در طیف وسیعی از اشکالِ تماشایی تولید می‌شوند. از افراط در استفاده از چوب، افراط در استفاده از رنگ و افراط در اندازه و ابعاد تا برهم‌زدنِ شکل دایره‌ای ساعت، از استعدادهای سبک ساعت‌ دیواری فانتزی است. ساعت‌های فانتزی و انتزاعی برای فضاهایی که به دنبال انرژی و جنب‌و‌جوش بیشتر هستند پیشنهاد می‌شود، نظیر اتاق‌ها و فضاهای دورهمی.

ساعت‌های کلاسیک و سلطنتی

خاص بودن ساعت‌های دیواری تنها به سبک‌های مدرن محدود نمی‌شود و می‌توان بسیاری ساعت‌های خاص را در سبک‌های کلاسیک و سلطنتی پیدا کرد که در دیوارها به زیباترین شکل نقش‌آفرینی خواهند کرد. ساعت‌های کلاسیک و سلطنتی با اضافه کردن یک طیف رنگی ساده اما جدید و یا اضافه کردنِ یک عنصرِ ازپیش‌استفاده‌نشده، تصویری منحصربه‌فرد را پدید می‌آورند که می‌توانند بهترین انتخاب برای دکوراسیونِ شما باشند.

ساعت دیواری خاص دیوارکوب

خرید ساعت دیواری خاص

برای خرید ساعت دیواریِ خاص بسیار مهم است که به طیف وسیعِ محصولات، از انواع تولیدکننده‌ها و با انواع جنس‌ها و رنگ‌ها دسترسی داشته باشید تا بهترین خرید را برای خود رقم بزنید. سایت چشمه نور بیشترین تعداد ساعت‌های دیواری را از انواع سبک‌های مینیمال، کلاسیک، مدرن، سلطنتی و انتزاعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هرگونه تردید را در خرید از بین ببرید. خرید ساعت دیواری از چشمه نور به شما تضمین می‌کند که به بهترین محصولات داخلی و خارجی با بهترین قیمت و خدمات دسترسی خواهید داشت. برای مشاهده ساعت‌های خاص ما، به لینک ساعت‌های خاص در سایت چشمه نور مراجعه کنید.

مطلب مرتبط  16 مدل لوستر آویز خطی برای منزل و محل کار

ساعت دیواری خاص

سوالات متداول

ساعت دیواری خاص از کجا بخرم؟

خرید ساعت‌های دیواری خاص در انواع اشکال و طراحی‌ها از سایت چشمه نور ممکن خواهد بود. طیفِ وسیع محصولات ما در حوزه ساعت دیواری به شما اطمینان می‌دهد که بهترین و منصفانه‌ترین خرید ممکن را برایتان رقم خواهد زد.

قیمت ساعت دیواری خاص چقدره؟

به طور معمول قیمت ساعت دیواری‌های خاص از ۱۰۰ هزار تومان آغاز شده و جایی اطراف ۱ میلیون تومان متوقف می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید