مطالب آموزشی

روشنایی حمام با لوستر کریستالی

لوستر کریستالی برای حمام

وقتی صحبت از ایده های روشنایی با لوستر کریستالی می شود، گزینه ها بی پایان هستند ؛ حمام ها به سطح کاملاً جدیدی رسیده اند، این اتاقی است که ما می خواهیم در آن وقت بگذرانیم.

این عقب نشینی آرام ما از این همه شلوغی و استرس و سر و صدا است. راهنمای لوستر کریستالی نهایی ما اطلاعات و نقشه راه در مورد روشنایی کریستال را ارائه می دهد. شاید روشنایی حمام آن هم با یک لوستر کریستالی موضوعی نباشد که آن را سرچ کرده اید و به دنبالش هستید، اما حتم داریم پس از مطالعه این نوشته حتما نظرتان عوض خواهد شد، چه کسی می داند! شاید نفر بعدی که حمامش را با یک لوستر کریستالی شیک نورپردازی می کند شما باشید!

لوستر کریستالی برای حمام

ایده های روشنایی حمام برای روشنایی با لوستر کریستالی

اولین قدم این است که تعیین کنید برای چه نوع بازسازی حمامی برنامه ریزی کرده اید. به روز رسانی ممکن است به سادگی و ارزان بودن اضافه کردن یک چراغ روشنایی جدید و یک لایه رنگ باشد. انتهای دیگر طیف بازسازی کلی شامل کاشی، ظروف و وسایل حمام جدید است.

در مورد دکوراسیون حمام، نورپردازی یک ارتقاء اساسی است. به یاد داشته باشید که اتاق را با سبک و همچنین عملکرد تنظیم می کند.

هنگام انتخاب روشنایی، موارد استفاده از حمام را در نظر داشته باشید. در صورت آرایش و احتمالا قرار دادن لنزهای تماسی به نور مستقیم نیاز است. مهم تر از همه، حمام خانواده به نور مستقیم و بیشتری نسبت به اتاق پودر نیاز دارد. شما باید در مورد انتخاب لامپ های  LED، هالوژن ، رشته ای یا cfl تصمیم بگیرید. صرف نظر از این، من همیشه یک سوئیچ کم نور را برای کنترل خروجی نور توصیه می کنم.

نگاه روشنایی لایه ای

نورپردازی لایه ای جزء مهمی از طراحی روشنایی است. به عنوان مثال، یک حمام اصلی می تواند دارای نور کلی به همراه یک نورپردازی دیواری یا نازک برای قسمت سینک باشد. شیرینی روی کیک یک لوستر کریستالی متوقف کننده نمایش است.

بسیاری از سبک های آویز منحصر به فرد وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. طرح ها ممکن است لوسترهای کریستالی شیک و مدرن باشند یا پیچیده. به خاطر داشته باشید که چراغ های سقفی کریستالی برای افزودن زرق و برق به حمام هایی با سقف پایین ایده آل هستند. وبلاگ ما در مورد نحوه اندازه گیری لوستر یک مقاله مهم دارد که می توانید از این لینک مطالعه کنید.

مطلب مرتبط  ایده های روشنایی دفتر تجاری ایده های ۲۰۲۰

نکته آخر اینکه دیوارکوب ها هنر را روشن می کنند. دیوارکوب لمس پایانی است. چراغهای افقی افقی از روی آینه عبور می کنند و نور را تأمین می کنند. دیوارپوش های عمودی آینه را در بر می گیرند و بسته به ارتفاع سقف، ممکن است کوتاه یا بلند باشد.

لوستر کریستالی برای حمام

ایده لوستر کریستالی حمام

لوستر کریستال حمام نورپردازی حمام تابستانه لوستر کریستال مهره ای صاف. لوستر کریستال لوستر حمام تابستانه باران لوستر کریستالی مهره ای صاف.

لوسترها قبلاً فقط برای اتاق ناهارخوری بودند اما اکنون به حمام و اتاق های خواب راه یافته اند. یک لوستر بلوری آویزان علاوه بر اینکه منبع نور است، دکوراسیون اتاق را به هم می چسباند. یک لامپ خیره کننده نقطه کانونی فضا است.

صرف نظر از پیچیدگی ساده یا تزئین شده، ظاهرهای زیادی وجود دارد که می توانید با کمی تخیل و خلاقیت به آنها برسید. ایده های روشنایی حمام از هر جهت به سراغ شما می آید. شما باید تصمیم بگیرید که آیا طراحی اتاق مدرن، سنتی یا ترکیبی و انتقالی است.

وسایل روشنایی لوستر کریستالی ممکن است بر روی وان آویزان شوند، با این حال باید ۸ ′ بالای بالای وان باشند. هنگامی که فردی در یک وان پر ایستاده است نمی تواند هیچ قسمتی از لوستر را لمس کند. بهتر است که در حمام امنیت را حتما در نظر بگیرید چرا که با آب در تماس هستید. تا زمانی که لوستر دور از دسترس باشد ممکن است مکان خشک باشد. با این حال، چراغ توخالی در دوش باید دارای درجه دوش یا محل مرطوب باشد. مهم است که مطمئن شوید برچسب UL برای مکان مرطوب ذکر شده است.

ایده های لوستر حمام مدرن

ما عاشق لوسترهای تمیز و براق امروزی هستیم که شبیه قطرات باران هستند. خلوص کریستال صاف در حال آرامش است. علاوه بر این، وقتی کریستال نور طبیعی را در حمام پخش می کند، نفس گیر و فوق العاده زیبا است. یک لوستر امپراتوری به روز شده با کریستال یا مهره های کریستال یک ظاهر کلاسیک را با یک پیچ و تاب مدرن ترکیب می کند.

مطلب مرتبط  راهنمای کامل خرید لوستر مدرن

با توجه به آنچه گفته شد، لوسترهای مدرن و طرح های بی رنگ در اشکال و سبک های گوناگون وجود دارد. لوسترهای شیشه ای یا کریستالی حال و هوایی مجلل به اتاق می بخشد. یک چراغ روشن مدرن که به درستی مقیاس بندی شده است، حمام را خاک می کند و شخصیت متمایزی به آن می بخشد.

در مقابل، جفت کردن لوستر کریستالی سنتی با غرور مدرن گزینه دیگری است. یک چراغ خیره کننده کلاسیک سطح گرما را به ارمغان می آورد. ترکیب عناصر مدرن و سنتی می تواند انواع ایده های طراحی نور را باز کند. با تن ها، بافت ها و رنگ ها خلاق باشید و اجازه دهید حمام منعکس کننده شما باشد.

چراغ های کریستال پوسته ای

چراغهای پوسته، منجوق و کریستال هنر را روشن می کنند. آنها جلوه خاصی به حمام می دهند و همچنین در خدمت یک هدف هستند. اندازه بندی مهم است. ابتدا در مورد روشنایی بیهوده صحبت خواهیم کرد. نوار نور نباید طولانی تر از غرور باشد. چراغ ها را در مرکز قرار دهید و سپس آنها را ۷۸ درجه از کف نصب کنید. ارتفاع نور دیوار، آینه و قسمت بالای غلاف را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید ارتفاع کلی کافی برای کار دارید. قرار دادن جعبه اتصال نیز نقش دارد. می خواهید مطمئن شوید که صفحه پشت آن را می پوشاند.

یکی دیگر از گزینه ها استفاده از دیوارکوب هایی است که در کنار آینه قرار دارند. فاصله شمشیرها باید حدود ۲۸ ″ و ۶۵ ″ از سطح زمین در سطح چشم باشد. گزینه دیگر این است که دیوارکوب ها را روی دیوارهای جانبی نصب کنید. دوباره آن ها را در سطح چشم می خواهید. هر مسیری که نوع لامپ مناسب را انتخاب کنید مهم است.

مطلب مرتبط  انتخاب لوستر آشپزخانه کریستال

 سخن پایانی چشمه نور در مورد ایده های طراحی روشنایی حمام و سوالات متداول

امیدواریم از ایده های لوستر حمام ما برای روشن کردن حمام خود الهام گرفته باشید. فراموش نکنید که همیشه می توانید از طریق پشتیبانی چشمه نور با ما در ارتباط باشید تا درمورد طراحی مورد نظر و محصولات مورد علاقه تان با ما به طور رایگان مشورت کنید.

سوالات متداول برای روشنایی حمام لوستر کریستال

آیا بخار حمام به کریستال آسیب می رساند؟

نه. کریستال مقاوم است. مهم است که وسایل روشنایی کریستال خود را گردگیری کرده و به صورت دوره ای تمیز کنید.

آیا دیوارکوب کریستالی و چراغ دیواری یکسان هستند؟

هر دوی آنها لوازم جانبی دیواری هستند. به طور کلی میله های سبک غلتکی بلند هستند و روی آینه حمام چسبانده می شوند. عرض بستگی به اندازه غرور شما دارد. دیوارکوب های دیواری تک نور در دو طرف آینه یا در یک دیوار جانبی قرار گرفته اند.

بهترین اندازه لوستر کریستالی برای حمام چیست؟

عرض و طول اتاق را با هم جمع کرده و آن عدد را به اینچ تبدیل کنید. به عنوان مثال، حمامی با ابعاد ۵ ′ x 8 a ، شما می توانید عددی تقریباً معادل ۱۳ ″ w دریافت کنید.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید