مطالب آموزشی

راهنمای کامل خرید لوستر برنزی ۱۴۰۱

راهنمای کامل خرید لوستر برنزی

بسیاری از افراد جهت تکمیل دکوراسیون منزل خود در جستجوی خرید لوستر برنزی هستند چرا که لوسترهای برنزی از جمله خاص ترین لوسترها هستند. با انتخاب این لوستر ها میتوانید زرق و برق خاصی به فضای منزل خود ببخشید. برای رسیدن به این هدف بهتر است که در زمان خرید یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. امروز در وبلاگ چشمه نور قصد داریم تا راهنمای کامل خرید لوستر برنزی را ارائه کنیم. برای داشتن خریدی بهینه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

خرید لوستر برنزی

خرید لوستر برنزی در دکورشاپ | لوستر برنزی حباب دار

معرفی انواع لوستر برنزی از نظر متریال

خرید لوستر برنزی

خرید لوستر برنزی

در زمان خرید لوستر برنزی جدید از فروشنده درباره متریال های به کار رفته در آن سوال کنید. درحالت کلی لوسترهای برنزی از نظر متریال در سه حالت زیر قرار دارند:

خرید لوستر برنزی؛ لوستر برنزی آنتیک

ممکن است که در زمان خرید لوستر برنزی مدرن با نمونه های آنتیک روبرو شوید. متریال های آنتیک در زیر گروه لوسترهای برنزی قرار می گیرند. منتهی جنس بدنه آنها از زاماک است. آبکاری به کار رفته در این محصول از نوع آنتیک است. قیمت لوستر برنزی آنتیک نسبت به لوسترهایی که از جنس برنز و برنج ساخته شده اند مقرون به صرفه تر است.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مدرن

لوستر سرامیکی؛ خرید لوستر برنزی

این لوستر در بدنه خود از طرح های سنتی و زیبایی بهره مند است. جنس بدنه لوسترهای سرامیک از برنز می باشد و شاخه های آن از جنس سرامیک است. برای تمیز کردن لوستر برنزی سرامیکی بهتر است که از دستمال مرطوب کمک بگیرید.

لوستر شاخه ای برنزی

در هنگام خرید لوستر برنزی ممکن است خریدار به شما لوسترهای شاخه ای را معرفی کند. این لوسترها در طراحی خود از  آبکاری طلایی، نقره ای و آنتیک بهره برده اند. لوسترهای شاخه ای برنزی شامل لاله هایی در سایزهای یکسان هستند. در نهایت قیمت لوستر برنزی شاخه ای حدود دو برابر سرامیکی هاست.

خرید لوستر برنزی مدرن

خرید لوستر برنزی مدرن

راهنمای خرید لوستر برنزی جدید

حال که با انواع رایج لوسترهای برنزی آشنا شدیم، وقت آن رسیده است تا درباره فاکتورهای مهم در زمان خرید لوستر برنزی صحبت کنیم. این فاکتورها عبارتند از:

مطلب مرتبط  بهترین پارچه برای روکش مبل

نورپردازی؛ خرید لوستر برنزی

نورپردازی یکی از مسائل مهم است که باید در زمان انتخاب لوستر برنزی جدید به آن توجه کنید. معمولا زمانی که ابعاد فضای داخلی بزرگ است, نیاز به نورپردازی بالاتری هم دارد. در این مواقع میتوانید از لوستر برنزی چندشاخه استفاده کنید. حتی شاید لازم باشد که در کنار لوسترهای سقفی  از لوسترهای دیوارکوب نیز بهره مند شوید.

هماهنگی با دکوراسیون

در هنگام خرید لوستر برنزی مدرن بهتر است که به فکر حفظ هارمونی در فضا باشید. برای رسیدن به این مقصود بهتر است که این نمونه از لوسترها در خانه ای که با دکوراسیون برنزی آراسته شده، به کار ببرید. همچنین در زمان انتخاب حتما به رنگ کاغذ دیواری، پرده ها، مبلمان و فرش ها توجه کنید. برنز با رنگ هایی مانند سفید، شیری، طلایی و کرمی همخوانی دارد.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مولکولی

 ارتفاع سقف

خرید لوستر برنزی

خرید لوستر برنزی

برای داشتن خریدی بهینه بهتر است که ارتفاع سقف فضای داخلی خود را هم در نظر بگیرید. معمولا فاصله باقی مانده از کف تا سقف بعد از نصب لوستر باید حداقل ۲٫۵ متر باشد. همچنین ابعاد سقف را هم در نظر بگیرید. استفاده از لوستر برنزی بزرگ با شاخه های متنوع برای سقف کوتاه و با ابعاد محدود به هیچ وجه خوشایند نیست.

انتخاب و خرید لوستر برنزی

یکی از زیباترین انواع لوسترها، لوسترهای برنزی هستند و با خرید لوستر برنزی می توانید دکوراسیونی خاص را تجربه کنید. لوسترهای برنزی در مقایسه با سایر لوسترها وزن بیشتری دارند و بیشتر در مدل ۶ شاخه و ۸ شاخه طراحی می شوند. در صورتی که می خواهید برای نورپردازی خانه خود از لوسترهای برنزی استفاده کنید، در این مقاله از چشمه نور همراه ما باشید.

مطلب مرتبط  بررسی سازه مبل تختخواب شو

نکات مهم برای خرید لوسترهای برنزی

در هنگام خرید لوستر برنزی باید به این نکته توجه کرد که فلزی که برای ساخت آن به کار رفته است با کیفیت باشد. همه لوسترهای برنزی از متریال برنج ساخته می شوند و در حقیقت منظور از فلز برنز همان برنج است. از آن جایی که در این لوسترها از فلز برنج استفاده شده است، در برابر اکسید شدن و تغییر رنگ مقاومت زیادی دارند. ممکن است رنگ لوسترهای برنزی در طول زمان کمی تغییر کند و جلوه اولیه خود را از دست بدهد. در این صورت با آبکاری مجدد می توان دوباره آنها را به رنگ اولیه درآورد.

لوستر برنزی با طرح فرشته

لوستر برنزی با طرح فرشته

مشخصات لوسترهای برنزی

یکی از مهم ترین ویژگی لوسترهای برنزی، کلاسیک بودن این لوسترها است. خرید لوستر برنزی برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک مناسب است و با نصب این لوسترها در خانه های کلاسیک، زیبایی دکوراسیون چند برابر می شود. لوسترهای برنزی یکی از شیک ترین انواع لوسترها برای نورپردازی هستند و به خاطر گران بودن فلز برنز، جزء لوسترهای گران قیمت محسوب می شوند. در ادامه سایر ویژگی های لوسترهای برنزی را شرح می دهیم.

  • آبکاری لوسترهای برنزی در چند مدل طلایی، کروم و آنتیک انجام می شود.
  • خرید لوسترهای برنزی برای مکان های خیلی بزرگ مناسب نیست؛ چون این لوسترها حداکثر تا ۲۴ شاخه تولید می شوند.
  • بیشتر لوسترهای برنزی زنجیری برای تنظیم ارتفاع دارند و می توان ارتفاع زنجیر را کم و زیاد کرد.
  • لوسترهای برنزی در رنگ ای زرد و طلایی تولید می شود.
  • رنگ بدنه لوسترهای برزنزی باید یکدست و یکنواخت باشد و نباید رد رنگ روی آن مانده باشد.

نکات مهم برای تمیز کردن لوسترهای برنزی

بعد از خرید لوستر برنزی، حتما در مورد نحوه تمیز کردن آن از فروشنده سوال کنید. برای شستن لوسترهای برنزی به هیچ عنوان نباید از مواد شوینده و مواد جلا دهنده استفاده کرد. این مواد به مرور جلای لوستر را از بین می برند و لوستر برنزی بعد از مدتی کدر می شود. برای تمیز کردن لوسترهای برنزی می توانید هفته ای یک بار با یک تکه پارچه نرم گرد و غبار آن را پاک کنید.

لوستر برنزی با آویز کریستال

لوستر برنزی با آویز کریستال

خرید و قیمت لوستر برنزی از چشمه نور

در هنگام انتخاب لوستر و آنالیز فاکتورهای ذکر شده در بالا، بهتر است که درباره قیمت لوستر برنزی نیز تحقیق و مقایسه های لازم را انجام دهید. در حالت کلی قیمت این لوسترها بر اساس متریال به کار رفته در آنها، تعداد شاخه ها و برند محاسبه میشود. البته خرید از فروشگاه معتبر میتواند این امکان را به خریدار دهد که لوستری با قیمت مناسب و واقعی را خریداری کند.

مطلب مرتبط  لوستر مدرن مولکولی مناسب چه فضایی است؟

چشمه نور با ارائه لوسترهای برنزی در سبک و طرح های متنوع بستر مناسبی را برای مشتریان فراهم ساخته تا بتواند بهترین انتخاب را در زمان خرید داشته باشند. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه خرید لوستر برنزی مدرن با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: ایده های جذاب برای دکور شب یلدا ۱۴۰۱

گالری عکس چند مدل لوستر برنزی اتاق نشیمن

لوستر برنزی مدرن ایتالیایی

لوستر برنزی طبلی مدرن برای اتاق ناهارخوری

لوستر برنزی مشکی سنت موسی – ۶ شعله

لوستر برنزی مدرن چند شعله بالای میز ناهارخوری

لوستر برنزی ال ای دی LED

بیشتر بخوانید:

راهنمای کامل خرید لوستر پذیرایی

جمع بندی

قیمت لوستر برنزی، بستگی به نوع آبکاری، تعداد شاخه ها و همچنین برند آن دارد. لوسترهای برنزی یکی از پرطرفدارترین انواع لوسترها هستند و علاوه بر شیک بودن، دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

فروشگاه چشمه نور عرضه کننده انواع لوستر از جمله لوسترهای برنزی است. برای خرید انواع لوستر چشمه نور با بهترین کیفیت به فروشگاه دکورشاپ مراجعه کنید.

سوالات متداول

لوسترهای برنزی در چه مدل هایی موجود هستند؟

لوسترهای برنزی در دو مدل دیواری و سقفی موجود هستند. خرید لوستر برنزی سقفی برای سالن های پذیرایی با سبک کلاسیک انتخاب مناسبی است.

زیباترین نوع آبکاری برای لوسترهای برنزی کدام آبکاری است؟

یکی از جذاب ترین انواع آبکاری برای لوسترهای برنز، آبکاری آنتیک است. قیمت لوستر برنزی آنتیک از مدل های دیگر ارزان تر است.

دیدگاهتان را بنویسید