مطالب آموزشی

راهنمای خرید لوستر کریستالی کلاسیک ۱۴۰۲

راهنمای خرید لوستر کریستالی کلاسیک 1402

انواع لوستر کریستالی کلاسیک یکی از بهترین انتخاب ها برای نورپردازی سالن پذیرایی خانه هایی به سبک کلاسیک هستند. در حقیقت لوسترهای کریستالی یکی از پرطرفدارترین انواع لوستر در دکوراسیون سبک کلاسیک هستند و به خاطر داشتن آویزهای کریستالی، جلوه زیبایی ایجاد می کنند. در صورتی که می خواهید خانه خود را به بهترین شکل نورپردازی و دیزاین کنید، در این مقاله از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

کاربرد لوستر کریستالی  کلاسیک در دکوراسیون داخلی

لوسترهای کریستالی در طرح ها و سبک های مختلفی و برای انواع دکوراسیون ساخته می شوند. لوسترهای کریستالی کلاسیک، طراحی شلوغی دارند و برای نورپردازی محیط های کلاسیک بزرگ، بهترین گزینه محسوب می شوند. لوسترهای کریستالی که سبک کلاسیک دارند برای سالن های پذیرایی مناسب هستند. این لوسترها تنوع بالایی دارند و در مدل های شاخه ای، آویز، بلند و کوتاه در بازار لوازم روشنایی موجود هستند.

لوستر کریستالی کلاسیک - نئوکلاسیک

لوستر کریستالی کلاسیک – نئوکلاسیک

فاکتورهای مهم در خرید لوستر کریستالی

لوسترهای کریستالی کلاسیک با توجه به طراحی زیبا و نوردهی فوق العاده ای که دارند، یکی از پرفروش ترین انواع لوسترها هستند. مهم ترین عامل زیبایی لوسترهای کریستالی، جنس کریستال های این لوستر است. در صورتی که کریستال های این لوستر از متریال درجه یک ساخته شده باشند، انعکاس نور بیشتر می شود. کریستال های با کیفیت دوام و کیفیت بیشتری دارند و رنگ آنها به مرور زمان کدر نمی شود. در ادامه سایر نکات مهم برای خرید لوسترهای کریستالی را بررسی می کنیم.

  • توجه به رنگ کریستال: رنگ کریستال های لوستر نقش مهمی در سبک دکوراسیون شما دارد. معمولاً در لوستر کریستالی کلاسیک کریستال ها به رنگ طلایی، شامپاینی، نقره ای و برنزی هستند.
  • توجه به شکل و طراحی لوستر: لوسترهای کریستال که در سبک کلاسیک تولید می شوند، معمولاً به شکل لوسترهای شاخه ای هستند که از از شاخه تعدادی کریستال آویزان است. کریستال این لوسترها در اشکال گرد و منحنی موجود هستند.
  • توجه به جنس بدنه لوستر: جنس بدنه لوسترهای کریستالی کلاسیک از فلزاتی مانند آلومینیوم، برنز، برنج و آهن تولید می شود. همچنین بدنه لوستر باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند وزن کریستال ها را تحمل کند.
  • توجه به ابعاد لوستر: در نظر گرفتن ابعاد لوستر، یکی دیگر از مهم ترین عوامل در انتخاب آن است. ابعاد لوستر کریستالی باید با فضای مورد نظر از هر لحاظ تناسب داشته باشد.
لوستر کریستالی کلاسیک - نئوکلاسیک

لوستر کریستالی کلاسیک

نحوه نگهداری از لوسترهای کریستالی

لوسترهای کریستالی کلاسیک به خاطر ظریف بودن متریال کریستال، از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار هستند و نیاز به نگهداری خاصی دارند. در صورتی که گرد و غبار روی کریستال ها پاک نشود، لوسترها درخشش سابق را نخواهند داشت. برای تمیز کردن کریستال ها به یک دستمال پارچه ای نمناک و شیشه پاک کن نیاز داریم.  همچنین بهتر است در این لوسترها از لامپ های کم مصرف که حرارت کمتری دارند، استفاده کنیم.

لوستر کریستالی کلاسیک

لوستر کریستالی کلاسیک

سوالات متداول در مورد لوسترهای کریستالی

۱-پرطرفدارترین رنگ بدنه برای لوسترهای کریستالی سبک کلاسیک کدام رنگ است؟

مطلب مرتبط  15 مدل لوستر دیواری پذیرایی 2024

یکی از متداول ترین و پرطرفدارترین رنگ آبکاری بدنه برای لوستر کریستالی کلاسیک، آبکاری طلایی است.

۲-کریستال های لوسترهای کلاسیک در چه رنگ هایی موجود هستند؟

کریستال هایی که در لوسترهای سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند، در رنگبندی متنوعی از جمله سفید، دودی و شامپاینی موجود هستند.

جمع بندی

لوسترهای کریستالی کلاسیک کاربرد زیادی در خانه های لوکس و مجلل دارند. به خاطر وجود کریستال های تراش خورده در این لوسترها، نور لامپ تا چند برابر زیاد می شود. در فضاهایی که به اندازه کافی نور طبیعی وجود ندارد، این مدل لوستر می تواند نور زیادی ایجاد کند.

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع لوسترهای کریستالی سبک کلاسیک، به فروشگاه دکورشاپ مراجعه کنید. کارشناسان ما در این فروشگاه در انتخاب لوستر مناسب به شما کمک می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید