مطالب آموزشی

راهنمای خرید لوستر کاغذی | کاربرد و ویژگی ها

راهنمای خرید لوستر کاغذی -کاربرد و ویژگی ها

یکی از انواع تجهیزات نورپردازی، چراغ آویز و لوستر کاغذی است و این روزها بازار خرید لوسترهای کاغذی رونق زیادی دارد. لوسترهای کاغذی، فانوسی، پارچه ای در اشکال هندسی، حبابی و .. جز لوسترهای فانتزی محسوب می شوند و بیشتر میتوان آنها را به عنوان لوستر اتاق خواب، لوستر اتاق کودک و روشنایی بالکن و پاسیو استفاده کرد. اگر به دنبال یک لوستر فانتزی و خاص برای خانه خود هستید، تا انتهای این مطلب از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

لوستر حبابی کاغذی

ویژگی های لوستر کاغذی

لوسترهای کاغذی معمولاً شبیه به یک کره کاغذی هستند و در رنگ های مختلفی ساخته می شوند. مهم ترین مزیت خرید لوستر کاغذی، قیمت مناسب این لوستر در مقایسه با سایر لوسترها است. لوسترهای کاغذی را می توان علاوه بر محیط خانه، برای تزیین و دکوراسیون جشن های مختلف در بیرون از خانه هم استفاده کرد. در حقیقت یکی از کاربردهای لوسترهای کاغذی، استفاده از آنها در مراسم مختلف است. لوسترهای کاغذی با توجه به ظاهر ساده و متریال مورد استفاده، گزینه مناسبی برای سالن پذیرایی نیستند.

خرید لوستر کاغذی

مکان های مناسب برای نصب لوسترهای کاغذی

همان طور که اشاره شد، خرید لوستر کاغذی برای اتاق پذیرایی انتخاب درستی نیست. این لوستر با توجه به ظاهر ساده و قیمت ارزانی که دارد، بهتر است در اتاق خواب یا به عنوان لوستر آشپزخانه استفاده شود. یکی دیگر از فضاهایی که برای نصب لوسترهای کاغذی مناسب است، قسمت ورودی یا راهروی خانه است. البته این امر در مورد خانه های بزرگ به سبک کلاسیک صدق نمی کند. لوسترهای کاغذی برای فضاهایی با دکوراسیون فانتزی مناسب هستند و حس و حال خوبی در محیط ایجاد می کنند.

مطلب مرتبط  مزایای نصب نور مخفی

یکی از نکات مهم در مورد خرید لوستر کاغذی این است که این لوستر بیشتر با سبک مدرن هماهنگی دارد و مناسب سبک کلاسیک نیست. این لوستر به راحتی با دکوراسیون اتاق خواب مدرن شما ست می شود.

مزیت خرید لوستر کاغذی

لوستر کاغذی - لوستر پارچه ای

لوستر کاغذی | لوستر پارچه ای

انواع لوسترهای کاغذی را می توانید به صورت تکی یا چند تایی روی سقف نصب کنید. در صورت انتخاب و خرید لوستر کاغذی کروی شکل، می توانید سه سایز مختلف از این لوستر را در کنار هم نصب کنید. در ادامه مهم ترین مزیت خرید این لوسترها را شرح می دهیم.

  • نصب آسان
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • وزن سبک
  • قابلیت آسان تنظیم ارتفاع
  • مناسب برای اتاق خواب

معرفی انواع لوستر کاغذی

لوسترهای کاغذی معمولاً به شکل کروی و بیشتر در رنگ سفید ساخته می شوند. ولی با این حال بسیاری از طراحان برای ساخت لوسترهای کاغذی، از هنر اوریگامی استفاده می کنند. به این ترتیب خرید لوسترهای کاغذی با طرح های جدید در چند سال اخیر رواج پیدا کرده است. لوسترهایی که به روش اوریگامی ساخته می شوند، از طریق تا زدن های خاص کاغذ ساخته می شوند.

یکی دیگر از مدل های لوستر کاغذی، از راه بریدن کاغذ به طرح های مختلف ساخته می شود. زمانی که چراغ این لوستر روشن است، نور از لا به لای این برش ها به بیرون می تابد و انعکاس زیبایی ایجاد می کند. پرطرفدارترین لوسترهای کاغذی، لوسترهایی به رنگ سفید و شیری هستند ولی با این وجود لوسترهای کاغذی رنگی هم جذابیت خاصی دارند. قبل از خرید لوستر کاغذی، تم رنگی اتاق را در نظر داشته باشید.

مطلب مرتبط  مزایا و معایب لوستر چوبی ارزان

لوستر کاغذی

جمع بندی

قیمت خرید لوستر کاغذی، با توجه به جنس و کیفیت کاغذ متفاوت است. هر اندازه کاغذ لوستر ضخامت بیشتری داشته باشد، لوستر با کیفیت تر و در نتیجه گران تر است. در حقیقت مهم ترین عامل در ساخت لوسترهای کاغذی، استفاده از مواد مرغوب و نسوز است. استفاده از متریال نامرغوب در ساخت لوسترهای کاغذی، موجب جذب حرارت لامپ و خراب شدن لوستر می شود.

فروشگاه چشمه نور عرضه کننده انواع لوسترهای فانتزی، مدرن و کلاسیک است. برای انتخاب لوستر مناسب، می توانید از وبسایت این فروشگاه دیدن کنید.

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

خرید لوستر برای محل کار و خانه

دیدگاهتان را بنویسید