مطالب آموزشی

راهنمای خرید لوستر مدرن پذیرایی _ ۱۵ مدل

راهنمای خرید لوستر مدرن پذیرایی

در صورتی که قصد خرید لوستر مدرن پذیرایی را دارید، بهتر است با ویژگی های این لوستر آشنایی کامل داشته باشید. لوسترهای سبک مدرن یکی از شیک ترین انواع لوسترها هستند و به خاطر داشتن طرح ها و مدل های متنوع طرفداران زیادی دارند. اگر می خواهید دکوراسیون خانه خود را با یک لوستر مدرن جذاب تر کنید، تا انتهای این مطلب از چشمه نور با ما همراه باشید.

نکات مهم برای خرید لوستر مدرن پذیرایی

خرید لوستر مدرن پذیرایی

خرید لوستر مدرن پذیرایی

لوسترهای مدرن دارای طرح ها، مدل ها و ابعاد مختلفی هستند و به همین دلیل قیمت های مختلفی دارند. بهتر است قبل از خرید این لوستر پذیرایی میزان بودجه خود را مشخص کنید و در محدوده قیمت مورد نظر به دنبال لوستر باشید. مهم ترین نکته در خرید لوستر مدرن پذیرایی وجود تعادل بین قیمت و کیفیت است. در ادامه فاکتورهای مهم برای خرید لوسترهای مدرن را مورد بررسی قرار می دهیم.

خرید لوستر مدرن پذیرایی

لوستر کریستالی مدرن پذیرایی

خرید لوستر مدرن پذیرایی

لوستر مدرن فلزی

لوستر سقفی ریموت دار

لوستر سقفی ریموت دار

لوستر آویز مدرن اتاق پذیرایی و نشیمن

لوستر آویز مدرن اتاق پذیرایی و نشیمن

  • طراحی و مدل لوستر: لوسترهای مدرن در مدل های مختلفی از جمله سقفی، آویز و شاخه ای طراحی و تولید می شوند. بهتر است لوستری انتخاب کنید که از نظر طرح و مدل با دکوراسیون اتاق پذیرایی شما هماهنگ باشد.
  • ابعاد لوستر: قبل از خرید لوستر مدرن پذیرایی، به تناسب لوستر با فضای مورد نظر توجه داشته باشید. اندازه و سایز لوستر باید با فضای اتاق پذیرایی تناسب داشته باشد در غیر این صورت در محیط ناهماهنگی ایجاد می شود.
  • ارتفاع لوستر: از دیگر فاکتورهای مهم برای خرید لوستر مدرن پذیرایی، تناسب داشتن ارتفاع سقف و ارتفاع لوستر است. در صورتی که ارتفاع سقف اتاق پذیرایی زیاد است، بهتر است لوستری آویز انتخاب کنید. لوسترهای آویز مدرن، با ایجاد یک نورپردازی عالی، فضای خانه را زیباتر می کنند.
  • نورپردازی لوستر: میزان روشنایی لوستر از دیگر نکات مهم برای خرید لوستر مدرن پذیرایی است. برای ایجاد نور کافی در فضاهای بزرگ، باید لوستری با لامپ ها و تعداد شاخه های بیشتر بخرید تا نور کافی در محیط ایجاد شود. برای ایجاد تعادل در میزان نور، می توانید لوستری مجهز به دیمر بخرید تا میزان روشنایی را طبق دلخواه تنظیم کنید.
خرید لوستر مدرن پذیرایی

لوستر مدرن پذیرایی

خرید لوستر مدرن پذیرایی

لوستر مدرن اتاق پذیرایی

خرید لوستر مدرن اتاق پذیرایی

لوستر مدرن اتاق پذیرایی

عوامل موثر در قیمت لوسترهای مدرن پذیرایی

عواملی از جمله کیفیت مواد اولیه و جنس لوستر در قیمت لوسترها تاثیر قابل توجهی دارند. لوسترهای مدرن با متریال مختلفی از جمله فلز، چوب، شیشه، پلاستیک، برنز و کریستال ساخته می شوند. با توجه با گران تر بودن قیمت برنز و کریستال در مقایسه با سایر متریال، لوسترهای برنز و کریستال قیمت بالاتری دارند. در صورتی که کریستال های به کارر فته در لوسترهای مدرن وارداتی باشند، باید بهای بیشتری برای خرید آنها بپردازید.

مطلب مرتبط  استفاده از ظروف پذیرایی در دکوراسیون

همچنین کیفیت مواد اولیه در قیمت خرید لوستر مدرن پذیرایی موثر است و هر اندازه کیفیت مواد بالاتر باشد، قیمت لوستر هم بیشتر می شود. نوع لامپ از دیگر عوامل موثر در قیمت لوستر مدرن است و در حال حاضر در بیشتر لوسترهای مدرن از لامپ های ال ای دی استفاده می شود.

لوستر سقفی مدرن پذیرایی

لوستر سقفی مدرن پذیرایی

لوستر وارداتی مدرن برای پذیرایی و اتاق نشیمن

لوستر وارداتی مدرن برای پذیرایی و اتاق نشیمن

مزایای خرید لوستر مدرن پذیرایی

لوسترهای مدرن با وجود داشتن طراحی ساده و بدون تزیین،  بسیار خاص و منحصر به فرد هستند و به راحتی با انواع دکوراسیون ست می شوند. پرطرفدارترین مدل های لوستر مدرن شامل لوسترهای سقفی و آویز کریستال، لوسترهای شاخه ای، لوسترهای حبابی و لوسترهای خطی می شوند. در ادامه با مهم ترین ویژگی های لوستر مدرن آشنا می شویم.

  • قیمت مقرون به صرفه
  • همانگی بیشتر با دکوراسیون
  • وزن سبک
  • نصب آسان
  • تنوع بالا در مدل و جنس
  • نورپردازی مناسب
خرید لوستر مدرن پذیرایی

لوستر مدرن پذیرایی

لوستر پذیرایی

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با نکات کلیدی در مورد خرید لوستر مدرن پذیرایی آشنا کنیم. لوسترهای مدرن به خاطر داشتن طراحی ساده و به کار رفتن تکنولوژی های مدرن در نورپردازی، مصرف برق کمی دارند.

فروشگاه چشمه نور عرضه کننده بهترین مدل های لوستر مدرن در طرح ها و متریال مختلف است. کارشناسان با تجربه ما در این فروشگاه در خرید انواع لوستر به شما کمک می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید