مطالب آموزشی

راهنمای انتخاب و خرید لوستر کهکشانی

راهنمای انتخاب و خرید لوستر کهکشانی

لوستر کهکشانی یکی از شیک ترین لوسترهای سبک مدرن است و با وجود جدید بودن، یکی از لوسترهای پرطرفدار در دنیای روشنایی است. این مدل لوستر مدرن در شکل های مختلف هندسی ساخته می شوند ولی رایج ترین مدل این لوستر، مدل دایره ای است. به طور کلی لوسترهای مدرن، نقش قابل توجهی در دکوراسیون داخلی دارند و جلوه بی نظیری در محیط خانه ایجاد می کنند. در صورتی که قصد خرید یک لوستر مدرن شیک و جدید برای دکوراسیون خانه خود را دارید، در این مطلب از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

لوستر کهکشانی چیست؟

همانطور که گفتیم، لوستر کهکشانی یکی از جدیدترین مدل های طراحی شده این محصولات است که توانسته در مدتی کوتاه، به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. مهمترین ویژگی ظاهری این محصول مربوط به قطعات تشکیل دهنده آن است که در برخی از مدل ها در یکدیگر تنیده اند. این قطعه ها می توانند به شکل های هندسی مختلف طراحی شوند اما عمدتا دایره هستند. طرح این محصولات شما را به یاد در هم تنیدگی کهکشان ها خواهد انداخت.

این مدل لوسترها در انواع آویز و سقفی در بازار موجود هستند و به فروش می رسند. معمولا از این مدل ها در دکوراسیون های مدرن استفاده می شود و می توانند ظاهری بسیار خاص در دکور مورد نظر شما ایجاد کنند. بنابراین اگر به دنبال یک محصول خاص هستید، می توانید لوستر آویز کهکشانی را تهیه نمایید.

lead to decor insta

ویژگی های لوستر کهکشانی

در حال حاضر یکی از محبوب ترین انواع لوسترهای مدرن، لوستر کهکشانی است که در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شود. این لوسترها در انواع سقفی و آویز در فروشگاه چشمه نور موجود هستند و بیشتر در دکوراسیون سبک مدرن کاربرد دارند. در بعضی از مدل های این لوستر، قطعات لوستر در یکدیگر تنیده شده اند و بعضی دیگر دارای قابلیت تغییر مدل هستند.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب لوستر سقفی کوچک | 20 مدل

طراحی این لوسترهای زیبا، با توجه به جدیدترین متدهای روز دنیا است و در ساخت آن بیشتر از فولاد استفاده می شود. بیشترین رنگی که در  چراغ این لوسترها استفاده می شود، رنگ های آفتابی، مهتابی یا ترکیبی از این دو رنگ است. نمونه های جدید تر لوسترهای کهکشانی مجهز به ریموت کنترل هستند و به شما این امکان را می دهند تا رنگ آنها را عوض کنید.

کاربرد لوستر مدرن کهکشانی در دکوراسیون داخلی

انواع لوستر کهکشانی با ایجاد یک نورپردازی متفاوت و ایده آل، زیبایی خاصی به محیط می دهند. از این لوسترهایی شیک می توان در اتاق پذیرایی، راهرو، اتاق خواب و آشپزخانه استفاده کرد. بیشتر این لوستر ها طراحی ساده و بدون تزیینی دارند و همان طور که قبلاً اشاره شد بیشتر مناسب دکوراسیون سبک مدرن هستند. این لوسترهای جذاب علاوه بر این که نقش قابل توجهی در نورپردازی دارند، یکی از عناصر مهم دکوراتیو هستند.

یکی از بهترین فضاها برای نصب لوستر کهکشانی بالای میز نهار خوری است. لوسترهای خطی کهکشانی، گزینه مناسبی برای نصب در بالای میز نهار خوری هستند به ویژه اگر میز شما مستطیل شکل باشد.

فاکتورهای مهم در خرید لوستر کهکشانی

لوسترهای مدرن کهکشانی از نظر شکل ظاهری و کیفیت متریال با یکدیگر متفاوت هستند و همین موضوع در قیمت آنها تاثیر گذار است. در ساخت و طراحی بعضی از این لوسترها از کریستال های ظریف و با کیفیت استفاده شده است. وجود کریستال های براق و زیبا، جذابیت این لوستر را چند برابر کرد است. اگر نمی خواهید لوستر کهکشانی شما خیلی ساده باشد، به سراغ مدل های کریستالی این لوسترها بروید. کریستال های این لوستر، با هارمونی و رنگبندی زیبا، درخشش بی نظیری در محیط ایجاد می کنند. لوسترهای کریستال کهکشانی، زیبایی خیره کننده ای دارند و یکی از بهترین انتخاب ها برای سالن های پذیرایی محسوب می شوند.  به طور کلی در هنگام خرید لوسترهای کهکشانی باید این فاکتورها را در نظر بگیرید.

  • خدمات پس از فروش
  • برند سازنده لوستر
  • جنس بدنه لوستر
  • مقدار نور لوستر
  • ابعاد لوستر
  • هماهنگی لوستر با سایر وسایل
مطلب مرتبط  هماهنگی لوسترمدرن و کلاسیک

لوستر کهکشانی

جمع بندی

لوسترهای کهکشانی در طرح های زیبای هندسی و بیشتر به صورت دایره های تو در تو یا طبقاتی ساخته می شوند. این لوسترهای مدرن، با داشتن طراحی منحصر به فرد، جایگاه ویژه ای در دکوراسیون سبک مدرن دارند. لوستر مدرن کهکشانی حلقه ای از شیک ترین نمونه های این لوستر است و جذابیت دکوراسیون را چند برابر می کند.

مجموعه چشمه نور ارائه دهنده بهترین لوسترهای سبک مدرن در طرح ها و مدل های مختلف و با بهترین قیمت است. برای خرید انواع لوستر با کیفیت عالی، می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید