مطالب آموزشی

دیزاین آشپزخانه مدرن

وقتی صحبت از طراحی مدرن آشپزخانه می شود ، عوامل مختلفی که هم بر عملکرد و هم برزیبایی تمرکز دارند برای مثال مدیریت فضا ، سازمان کابینت آشپزخانه ، جریان ترافیک آشپزخانه ، رنگ ها و طرح های آشپزخانه و غیره مورد توجه قرار بگیرند. یکی از مهم ترین های این عوامل ، “چیزهای ضروری” است که باید در آشپزخانه مدرن وجود داشته باشد .در اینجا من ۱۰ مورد ضروری را ذکر می کنم که بلافاصله با به کارگیری این موارد هر آشپزخانه ای را می توان به یک آشپزخانه مدرن و کاربردی تبدیل کرد.

سینک ظرفشویی دو کاسه ای  انواع و سبک سینک ظرفشویی آشپزخانه

اگر بودجه و همچنین فضای آشپزخانه اجازه می دهد ، خوب است که سینک ظرفشویی دو کاسه ای را انتخاب کنید. زیرا فضای پیشخوان آشپزخانه را آزاد می کند و در عین حال به هنگام کار برای شماچند وظیفه مانندشستشوی ظروف و تمیز کردن سبزیجات و یا میوه هارا انجام می دهد.

آشپزخانه های مجهز به کمک کابینت های آشپزخانه ای

اکثر آشپزخانه ها فضایی عمیق دارند اما به اندازه کافی گسترده نیستند و این زمانی است که کابینت های ریلی برای نجات می آیند. به عنوان مثال ، می توان از فضای بین پیشخوان آشپزخانه و یخچال و فریزر برای ساخت انبار ذخیره سازی استفاده کرد. چیزهای ذخیره شده به راحتی از هر دو طرف قابل مشاهده هستند و همچنین دسترسی را آسان می کنند. از این رو ، طبق فضای موجود ، می توان واحد را با افزودن جا ادویه جات تعبیه شده ، سبد میوه و سبزیجات ، نگهدارنده جای بطری و غیره سفارش بدهید تا برای شما بسازند.

مطلب مرتبط  بهترین پارچه برای روکش مبل

به کشوهای آشپزخانه بله بگویید

آشپزخانه ی خود را مرتب نگه دارید.انتخاب کشوییمناسب فضای آشپزخانه در زیر کابینت روند سازماندهی کارها را آسانتر می کند. علاوه بر این ، وقت شما را از حفاریو جست و جو داخل کابینت های عمیق ، برای  یافتن کوچکترین لوازم آشپزخانه نجات می دهد.

روشنایی و یا هالوژن های زیر کابینتی

آشپزخانه خود را روشن کنیدکیفیت خوب در نور زیر کابینت ها یک ضرورت کامل است زیرا هم به روشنایی و هم به روشن شدن آشپزخانهو هم به زیبایی بیشتر آشپزخانه شما کمک می کند. این ماده نه تنها از نظر زیبایی دلپذیر به نظر می رسد بلکه در هنگام تهیه غذا یا تمیز کردن به عنوان یک چراغ کار نیز عمل می کند.

انواع مختلف چراغ را اضافه کنید

برای این که یک آشپزخانه ی مدرن و زیبا داشته باشید،افزودن انواع مختلف چراغ به آشپزخانه ضروری است. به عنوان مثال ، وسایل روشنایی سقفی فرو رفتگی برای سقف های کوتاه ویا وسایل روشنایی آویزبرای سقف های برجسته و بلندعضو جداناپذیر دکوراسیون می باشند.

کفپوش آشپزخانه با دوام و را انتخاب کنید

وقتی صحبت از کف پوش است ، کفپوش آشپزخانه ای را انتخاب کنید که بادوام باشد و در عین حال نیاز به نگهداری زیاد نداشته باشدو ازهمه مهم تر دارای طرح و رنگی باشد که با سبک مدرن آشپزخانه شما و رنگ کابینت ها و مابقی وسایل درتناسب باشد.

صفحه پشتی ویا زیرکابینتی به عنوان نقطه کانونی آشپزخانه

درانتخاب صفحه ی پشتی ویا زیرکابینت ها دقت زیاد کنید چرا که نه تنها می تواند گرمای زیادی از محیط شما بگیرد ، بلکه به عنوان مرکز جذابیت نیز عمل می کندودرواقع نقطه ی کانونی برای جلب توجه ها در فضای آشپزخانه ی شما محسوب می شود. می توانید از انواع متریال ها و رنگ ها برای این دیوار استفادکنید برای مثالانتخاب شیشه ویا ورق فلزی ساده به عنوان صفحه پشت ، خوب است زیرا تمیز کردن آن آسان است و همچنین براق به نظر می رسدو نظر ها را به سمت خود جلب می کند و بسیار مناسب سبک دکوراسیون مدرن می باشد.

مطلب مرتبط  آسانترین روشهای خانگی برق انداختن لوستر برنجی

پرورش گیاهان آشپزخانه در آشپزخانه رویایی شما

چه چیزی بهتر از پرورش گیاهان در آشپزخانه است! فضای سبز مطمئناً آشپزخانه را تازه و شاداب می کندو یکی از راه ها برای دیزاین یک آشپزخانه ی مدرن می باشد. علاوه بر این ، شما می توانید گیاهان تازه را در هر کجا ، چه در پنجره آشپزخانه ، پرورش دهید. تنها آنچه شما نیاز دارید یک نقطه آفتابی است که به آنها امکان رشد می دهد.

وسایل برقی آشپزخانه را دوباره جا به جا کنید – آنها را مرتب کنیدو پیشخوان را از وسایل برقی خالی کنید

مشاهده شده است که بیشترافراد وسایل برقی خودرا به مدل اتوبوسی برروی پیشخوان ردیف می کنند وشاید به نظر برسد که سهولت استفاده از آن ها مهیا می شودولی به آشپزخانه شما نمایی نامطلوب می دهد و از همه مهم تریکی از المان های دکوراسیون مدرن که نظم و مرتب بودن است زیر سوال می رود ودیگر آشپزخانه ی شما نمایی مطلوب ندارد .بهتراست این وسایل های برقی را در کابینت هاقراردهید و یا جاهایی برای آن ها در طراحی کابینت در نظر بگیرید .

انتخاب کابینت براق – طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

برای انتخاب کابینت های آشپزخانه ی مدرن یک سبک خاصی از کابینت مورد نظر خود را انتخاب کنید و براساس آن پیش بروید. به نظر من یک کابینت تک رنگ مات یا براق به رنگ های سفید و یا قهوه ای سوخته با طراحی به سبک ایتالیایی بسیار مطلوب یک آشپزخانه ی مدرن می باشد .

حتماً به این ۱۰ مورد برای داشتن یک آشپزخانه ی کاربردی و شیک ت و ازهمه مهم تر مدرن بودن سبک و سایق آشپزخانه ی خود توجه کنید.امیدوارم مطالب گفته شده موثر بوده باشدو به شما کمک کوچکی برای طراحی یک آشپزخانه ی مدرن و زیبا کرده باشد.

مطلب مرتبط  لوستر چوبی یا لوستر فلزی؟ کدام بهتر است؟

دیدگاهتان را بنویسید