مطالب آموزشی

راهنمای خرید لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری

راهنمای خرید لوستر برای پذیرایی 30 متری

در صورتی که قصد خرید لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری را دارید، باید به دنبال لوستری با ابعاد کوچک باشید. به طور کلی بهترین لوستر برای فضاهای کوچک، لوسترهایی با تعداد شاخه های کم یا لوسترهای سقفی هستند. اگر می خواهید برای پذیرایی کوچک خود بهترین مدل لوستر را انتخاب کنید، تا انتهای این مطلب از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

ویژگی های لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری

لوسترهای پذیرایی علاوه بر ایجاد نورپردازی در محیط، نقش قابل توجهی در دکوراسیون خانه دارند و باید متناسب با فضای محیط انتخاب شوند. لوسترهایی که برای خانه های کوچک انتخاب می شوند، باید نورپردازی مناسبی داشته باشند. بهترین نورپردازی برای خانه های کوچک، نورهای ملایم هستند؛ چون نور زیاد به هیچ عنوان برای فضاهای کوچک مناسب نیست.

لوستر برای پذیرایی 30 متری

لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری

در صورتی که کلیه نکات در مورد خرید لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری را رعایت کنید، می توانید مناسب ترین لوستر را بخرید. به طور کلی لوسترهای مدرن با توجه به ابعاد کوچک و طراحی ساده ای که دارند، بهترین گزینه برای فضاهای کوچک هستند.  در ادامه ویژگی های انواع لوستر برای فضاهای کوچک را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • دارای طراحی ساده و بدون زرق و برق
  • ابعاد کوچک
  • ارتفاع کم
  • نور ملایم و به اندازه

فاکتورهای مهم برای خرید لوستر برای خانه های کوچک

خرید لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری و به طور کلی خانه های کوچک، مستلزم رعایت نکات زیادی است. در صورت رعایت این فاکتورها علاوه بر یک نورپردازی عالی، دکوراسیون شیکی در خانه خواهید داشت. مهم ترین فاکتورها برای خرید لوستر برای فضاهای کوچک شامل موارد زیر می شود.

  • جنس لوستر: انواع لوستر پذیرایی از جنس های مختلفی از جمله کریستال، شیشه، فلز، برنز و چوب ساخته می شوند. لوسترهای فلزی مدرن به خاطر داشتن طراحی ساده گزینه مناسبی برای سالن های پذیرایی کوچک هستند. برای تناسب بیشتر بهتر است جنس لوستر با سایر لوازم خانه هماهنگی داشته باشد.
  • سبک لوستر: مناسب ترین سبک لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری، لوسترهای سبک مینیمال و مدرن هستند. لوسترهای مدرن به خاطر داشتن ابعاد کوچک و طراحی ساده، بیشتر با فضاهای کوچک همخوانی دارند. با این حال اگر به دکوراسیون سبک کلاسیک علاقه مند هستید، می توانید از لوسترهای برنزی با تعدا شاخه های کم یا لوسترهای کریستال سقفی استفاده کنید.
  • نوع لامپ لوستر: نوع لامپ لوستر، تاثیر قابل توجهی بر فضای کوچک اتاق پذیرایی دارد. بهترین لامپ برای لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری، لامپ های سفید و لامپ های کم مصرف ال ای دی هستند.

لوستر ۸ شعله چشمه نور کد MO4412/50

بهترین مدل لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری

در زمان خرید لوستر برای خانه های کوچک، نباید به سراغ لوسترهای بزرگ و مجلل بروید. لوسترهای بزرگ به هیچ عنوان مناسب فضاهای کوچک نیستند؛ چون موجب کوچک دیده تر شدن محیط می شوند. همچنین نور زیاد و بیش از اندازه آنها چشم را اذیت می کند. یکی از بهترین مدل های لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری، لوسترهای اس ام دی هستند؛ چون روشنایی و نورپردازی یکنواختی دارند. در ادامه به معرفی چند مدل لوستر برای خانه های کوچک می پردازیم.

  • لوستر سقفی کریستال مدرن
  • لوستر چوبی ساده
  • لوستر فلزی
  • لوستر حبابی مدرن
  • لوستر دیواری مدرن
لوستر برای پذیرایی 30 متری

لوستر مولکولی برای پذیرایی ۳۰ متری

سبک و طراحی لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری

سبک و طراحی لوستر باید با دیکور اتاق همخوانی داشته باشد. اگر اتاق شما دارای دیکور مدرن است، لوستر مدرن با مواد متنوع مانند فلز، شیشه یا کریستال مناسب است. اگر دیکور کلاسیک است، لوستر با طراحی کلاسیک و جزئیات زیبا انتخاب مناسبی

  • لوستر مدرن: لوسترهای مدرن با طراحی ساده و خطوط کم تزیین شده به خوبی در پذیرایی‌های مدرن جلب توجه می‌کنند. این لوسترها معمولاً از متریال‌هایی مانند فلز، شیشه، یا سنگ‌های مصنوعی ساخته می‌شوند.
  • کلاسیک: لوسترهای کلاسیک دارای طراحی‌های پیچیده با جزئیات زیبا هستند. این لوسترها معمولاً از کریستال یا متریال‌های چوبی با تزیینات فراوان تهیه می‌شوند و به پذیرایی‌های کلاسیکی شکوه و اصالت می‌بخشند.
  • صنعتی: لوسترهای صنعتی دارای طراحی ابتکاری با استفاده از فلزهای سنگین و شکل‌های شیک و ساده هستند. این سبک به پذیرایی‌های با دیکور صنعتی و مدرن بسیار خوب می‌آید.
  • ساده و مینیمالیستی: اگر دوست دارید دیکور پذیرایی‌تان ساده و مینیمال باشد، می‌توانید از لوسترهای با طراحی ساده و خطوط کم تزیین شده با متریال‌های ساده مانند شیشه یا فلز استفاده کنید.
مطلب مرتبط  تفاوت میز عسلی و میز توالت

در نهایت، انتخاب سبک و طراحی لوستر بستگی به سلیقه شما و دیکور کلی اتاق دارد. مهمترین نکته این است که لوستر انتخابی با محیط کلی اتاق همخوانی داشته باشد و به تعمیر زیبایی و نورپردازی پذیرایی کمک کند.

لوستر ۸ شعله چشمه نور کد MO4411/50

سایر نکات در انتخاب و خرید لوستر پذیرایی

لوستر برای پذیرایی 30 متری

  • جنس لوستر و متریال بکار رفته در ساخت آن

متریال لوستر نیز مهم است. متریال‌های مختلف مانند فلز، کریستال، شیشه، چوب و پارچه‌های مختلف به لوستر‌ها اصالت و شخصیت متفاوتی می‌دهند. انتخاب متریالی که با دیکور اتاق هماهنگ باشد مهم است.

  • ارتفاع لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری

ارتفاع نصب لوستر نیز حائز اهمیت است. معمولاً لوستر باید از سطح زمین به ارتفاع مناسبی نصب شود تا نور به طور یکنواخت در اتاق پخش شود و از اشیاء و مبلمان پذیرایی دور باشد. اگر سقف اتاق پذیرایی شما کوتاه است بهتر است که از انواع لوستر سقفی استفاده کنید. بهره بردن از آباژور ایستاده در کنار مبلمان هم میتواند روشنایی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شما را تقویت کند.

  • قیمت لوستر

تعیین بودجه مالی خود برای خرید لوستر نیز مهم است. لوسترها در بازار با قیمت‌های مختلف آمده و ممکن است بر اساس متریال، برند، و طراحی قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. مطمئن شوید که برآورد بودجه خود را در نظر دارید.

  • نصب لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری

همچنین در نظر داشته باشید که نصب لوستر به کمک یک تکنسین ماهر انجام شود تا از اشکالات نصب و نوردهی صحیح مطمئن شوید.

  • انتخاب رنگ لوستر

انتخاب رنگ لوستر هم باید با دیکور اتاق هماهنگ باشد. رنگ لوستر می‌تواند تاثیر زیبایی زیادی داشته باشد.

  •  تعداد شاخه‌های لوستر
مطلب مرتبط  قیمت لوستر 1403 و انواع چراغ تزیینی

تعداد شاخه‌های لوستر نیز برای نوردهی مهم است. تعداد شاخه‌ها باید با ابعاد اتاق همخوانی داشته باشد.

با رعایت این نکات، می‌توانید لوستر مناسبی برای اتاق پذیرایی ۳۰ متر مربع خود انتخاب کنید و دیکور اتاق را بهبود دهید.

لوستر برای پذیرایی 30 متری

لوستر ۸ شعله چشمه نور کد MO4408/40

جمع بندی

تمام خانه ها متناسب با متراژ و چیدمانی که دارند، باید یک نورپردازی مناسب داشته باشند. در انتخاب لوستر برای پذیرایی ۳۰ متری باید به مواردی که در بالا اشاره شد دقت کنید تا بتوانید مدل مناسبی انتخاب کنید. در صورتی که نورپردازی خانه های کوچک به طور اصولی انجام شود، فضا بزرگ تر دیده می شود.

فروشگاه چشمه نور عرضه کننده انواع لوازم روشنایی از جمله انواع لوستر است. کارشناسان ما در این فروشگاه در انتخاب بهترین مدل لوستر شما را راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید