مطالب آموزشی

تاریخچه لوستر مدرن

لوستر مدرن

تاریخچه و چگونگی به وجود آمدن لوسترهای مدرن به قرن ۱۹ میلادی برمی گردد ، دقیقا به زمانی که افراد از زندگی های تجملاتی و کاخ نشانی و انحصاری بودن لوستر برای خانه های قشر خاصی خارج شده و افراد به سمت خانه های کوچک گرایش پیدا کردند ؛ رفته رفته هرچه شهرنشینی گسترش پیدا کرد و جمعیت افراد زیاد شد به طبع افراد مجبور شدن از خانه های بزرگ و مجلل خود که در دیزاین ان از انواع رنگ ها استفاده می کردند و با خانواده ی پرجمعیت خود زندگی می کردند فاصله بگیرند و به سمت خانه هایی کوچک که اتاق های آن ۵۰ تا ۶۰ متر متراژ دارد و دیگر از اتاق های بزرگ با سقف های بلند خبری نبود بروند .

لوستر مدرن

دراین دوره در دیزاین خانه ها از چند رنگ خاص استفاده می شد و تمایل به سمت رنگ های خنثی بیشتر شده بود از سمتی دیگر منابع طبیعی مورد استفاده آدمی رو به پایان بود و هزینه های برق و زندگی شهری به شدت رو به افزایش بود . همگی این عوامل دست به دست هم دادند تا فکر تولید چراغ ها و لوسترهای مدرن ایجاد شود تا با استفاده از این لوسترهای مدرن که در تولید ان از لامپ های کم مصرف با هزینه کم و گرمای تولیدی کمی بود استفاده شود . اولین لوسترهای مدرن از لامپ های کم مصرف و فلز های براق تولید شده بود و تولید کننده ی این لوسترها یک شرکت ایتالیایی بود .

درباره ی لوستر مدرن

در لوستر های مدرن  تولیدی این شرکت ایتالیایی از لامپ های LED استفاده می شده است . رفته رفته با گسترش و پیشرفت دانش بشری و با تولید.  میکروچیپ های چینی به جای LED از لامپ های SMD استفاده شده است که هنوز این لامپ ها در بازار موجود می باشد . این لامپها دارای بردی هستند که قابل تعویض می باشد .

مطلب مرتبط  خودتان لوستر بسازید

چرا در تولید لوسترهای مدرن از لامپ هایSMD   استفاده می شود ؟

برای پاسخ به این سوال باید بگویم که هدف از تولید لامپ های SMD کلا این بوده است که بتوان برق کمتری را مصرف کرد ولی در عین حال تمام معیارهایی را که یک لوسترهای داشته باشد را نیز دریافت کنیم . برای همین برای تولید لوسترهای مدرن از لامپ هایSMD استفاده می شود . این لامپ ها میزان برق مصرفی را به صورت چشم گیری کاهش می دهند و تقریبا ۱.۵ برابر کمتر از یک لامپ معمولی برق مصرف می کنند .

لوستر مدرن

احتمالا الان به ذهن شما این موضوع آمده است که خب اون نوری که از یک لامپ معمولی یا یک لوسترمعمولی با لامپ های پرمصرفی دریافت می‌کنیم را که نمی توانیم از این لوسترهای مدرن نتظار داشته باشیم . باید بگویم که لوسترها ی مدرن نه تنها برق کمتری مصرف می کنند و گرمای کمتری تولید می کنند بلکه دو سه برابر یک لوستر با لامپ های معمولی نوردهی دارند و به تنهایی می توانند روشنایی محیط شما را تامین کنند بدون اینکه به لوستر ویا چراغ دیگری برای روشن کردن فضای خود احتیاج داشته باشید .

لوسترهای مدرن به  تنهایی می توانند نیاز محیط شما را به یک دکوراتیو لوکس برطرف کنند :

از ان جایی که لوستر های مدرن به طرح ها و سبک های بسیار متنوعی در بازار موجود می باشد به راحتی می تواند فضای شما را به صورت چشم گیری زیبا کند به طوری که دیگر احتیاحی به دکوراتیو خاصی برای دیزاین منزل و یا فضای خود احتیاج نداشته باشید درادامه با نمونه هایی از لوستر مدرن که در وب سایت اینترنتی کمپانی چشمه ی نور موجود می باشد آشنا می شویم با ما همراه باشید .

مطلب مرتبط  توصیه های دکورشاپ برای خرید لوستر مدرن

لوستر فوق یکی از پرفروش ترین لوسترهای مدرن  این مجموعه می باشد که شما به راحتی می توانید این لوستر را برای فضای پذیرایی ، اتاق خواب ها و حتی برای آپزخانه نیز استفاده کنید . این لوستر مدرن به سه رنگ سفید ، مشکی  و طلایی موجود می باشند .

لوستر مدرن فوق یکی از بهترین طراحی های موجود را دارا می باشد و به راحتی می تواند به علت طراحی خاصی که دارد فضای شما را دیزاین کند و به محیط زیبایی و جلوه ی. خاصی بدهد . اگر برای روشنایی سالن غذا خوری خود به دنبال یک لوستر مدرن شیک و زیبا می گردید که همه ی نظر ها را به سمت خود جلب کند پیشنهاد ما به شما لوستر مدرن فوق است که به زیبایی این طرح را می توانید در بالای میز غذا خوری مستطیلی خود آویزان کنید و از زیبایی آن لذت ببرید .

یکی از المان های مهم برای اینکه یک فضا مجلل تر به نظر برسد رنگ هست که در وسایل دکوراتیو آن محیط به کار می رود . کمپانی چشمه نور لوستر مدرن فوق را با رنگی خاص زراعی کرده است تا به محیط شما زیبایی منحصر به فردی بدهد . از آن جایی که در تولید این لوستر از متریالی خاص و مرغوب استفاده شده است و کریستال های به کار رفته در آن  از بهترین نوع کریستال های موجود در بازار می باشد . این لوستر به هنگام روشن شدن همانند یک الماس درخشان نور را از خود منعکس می کند و همه ی نگاه ها را به سمت خود می کشد . از این طرح مدل لوستر مدرن به راحتی می توانید برای دیزاین یک پذیرایی لوکس و مدرن و اتاق خواب ها استفاده کنید .

مطلب مرتبط  لوستر شاه عباسی

لوستر مدرن تنها فقط برای فضای خانه کاربرد ندارد بلکه می توان از آن برای دیزاین فضای یک کافه ی پنج نیز استفاده کرد . لوستر فوق یکی از چندین مدل لوستر مدرن موجود در وب سایت فروش اینترنتی این مجموعه می باشد که شما می توانید از آن برای دیزاین محیط کاری ،منزل ، کافه و غیره استفاده کنید .

شما می توانید نمونه های بیشتری از لوسترهای مدرن را درون سایت فروش اینترنتی چشمه نور مشاهده کنید و از تخفیفات و خدمات این مجموعه استفاده کنید .

لوستر مدرن

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید