مطالب آموزشی

بهترین پارچه برای روکش مبل

 بررسی مزایا و معایب و مقایسه خرید مبل جدید و روکش جدید!

اگر مبل شما نیاز به به روز شدن دارد، روکش مبل مجدد یک گزینه مقرون به صرفه است که می تواند سال ها به عمر آن بیافزاید، انتخاب بهترین پارچه برای پوشش آن بستگی به سبک زندگی و اولویت های شما برای پوشش جدید دارد ؛ اگر در خانه فرزندان یا حیوانات خانگی وجود دارد، دوام و مقاومت در برابر لکه مهم است ، اگر مبل در اتاق کم تردد است، ممکن است از پارچه هایی با ظاهر شاداب استفاده شود ؛ با پارچه مناسب، می توانید ظاهر کل اتاق را تغییر داده و نیمکت قدیمی خود را جدید جلوه دهید.

روکش مبل

پنبه توییل

برای به روزرسانی فوری که مقرون به صرفه است، پنبه پنبه یک گزینه ایده آل است؛  Twill یک بافت محکم است که در برابر سایش مقاوم است و می تواند چندین سال در برابر تردد زیاد مقاومت کند و این یک انتخاب عاقلانه برای خانواده هایی با کودکان یا حیوانات خانگی است. الگوهای چند رنگ خاک را کمتر از پارچه های یکدست نشان می دهد. مراقب باشید که مبل راحتی با پنبه در نزدیکی شعله احتمالی قرار ندهید، زیرا پارچه ممکن است بسیار قابل اشتعال باشد.

میکرو فیبر

گزینه ای که اغلب روی مبل های موجود در فروشگاه های مبلمان منزل، میکروفیبر یا میکروسوئید یافت می شود، یک انتخاب نسبتاً مقرون به صرفه است که تقریباً با هر سبک دکوراسیون اتاق خوب کار می کند. میکرو الیاف دارای برخی خواص مقاوم در برابر لکه هستند و می توان آن ها را برای مقاومت بیشتر درمان کرد و با یک پارچه مرطوب (اما نه خیلی مرطوب) تمیزکاری را آسان می کند. بافت محکم آن را در برابر پنجه حیوانات خانگی مقاوم می کند، هرچند شکست ناپذیر نیست. میکرو الیاف به طور گسترده ای در پارچه فروشی ها در رنگ های مختلف موجود است.

مطلب مرتبط  هنگام خرید انواع لوستر ریموت دار به این 6 نکته توجه کنید

اجازه دهید صادق باشیم، خرید مبلمان می تواند یک کار سخت باشد، به خصوص اگر در خانه ای بزرگ زندگی می کنید که اتاق های زیادی برای نوسازی دارد. بهترین کیفیت را از کجا می توانید تهیه کنید؟ در کدام فروشگاه همه گزینه های سبک مورد نیاز شما وجود دارد؟

یکی از مواردی که مردم اغلب هنگام آمادگی برای به روز رسانی ظاهر خانه خود فراموش می کنند این است که خرید مبلمان جدید تن ها گزینه نیست! اگر مبلمان موجود را دوباره چرب کنید ، می توانید در دراز مدت پول خود را پس انداز کنید – و به راحتی می توانید ظاهر خانه خود را تغییر دهید.

در اینجا چند مزیت وجود دارد که با مبلمان دوباره روبرو می شوید، در مقابل خرید جدید!

عوض کردن روکش قطعات مبلمان با کیفیت بهتر را ارائه می دهد

اگر به فکر بازسازی مبلمان خود هستید، به احتمال زیاد مدتی قبل آن را برای اولین بار خریداری کرده اید. الگوی روی پارچه احتمالاً کمی منسوخ شده است و اگر سال ها از آن به خوبی استفاده شده و مورد استقبال قرار گرفته باشد، ممکن است برای پوشیدن کمی بدتر به نظر برسد. نکته اینجاست که: خرید مبلمان جدید ممکن است در حال حاضر مقرون به صرفه تر از روکش مجدد باشد، زیرا تمیز کردن مجدد هر قطعه از مبلمان شما می تواند کمی گران باشد. با این حال، اکثر مبلمان موجود در بازار این روزها به صورت انبوه تولید می شوند، این بدان معناست که مصالح و ساختار کمی از نظر کیفیت از نظر مطلوب باقی می مانند.

مبلمان قدیمی تر و محکم تر می تواند در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی کند: یکبار مجدداً پول کشی می کنید و نیازی به تعویض مبلمان نخواهید داشت تا اینکه سال ها بعد برای تغییر پارچه دیگری آماده باشید.

مطلب مرتبط  مدل دکوراسیون شیک اتاق خواب

مبلغی را که سال ها پیش برای مبلمان خود پرداخته اید ، در نظر بگیرید و آن را با قیمت مبلمان ارزان و انبوه امروزی مقایسه کنید: صرف هزینه بیشتر برای مبلمان مجدد و تعمیر آن به جای پرت کردن و خرید قطعه ای جدید که در برابر زمان محکم نخواهد ماند.

مبلمان روکش دار خود را مطابق سلیقه خود با هر پارچه، الگو یا استایلی طراحی کنید

مبلمان وبهلسترد آنژی می گوید اگر مبلمان منحصر به فرد، عتیقه یا صنعتگر دارید، در فروشگاه های مبلمان امروزی چیزی با سبک مشابه پیدا خواهید کرد که قیمت آن مضحک نیست. به جای قربانی کردن قطعات احساسی و پیشگیری از سبک مورد علاقه خود، فقط قطعات مورد علاقه خود را نگه دارید و دوباره آن ها را در پارچه ای مدرن تر بپیچید.

بعلاوه، هنگامی که دوباره به مبلمان خانه خود جلوه می دهید، آسمان در مورد ظاهر محصول نهایی محدودیت دارد. وقتی در حال خرید مبلمان جدید هستید، تنها گزینه های زیادی وجود دارد که با چشم انداز شما برای خانه شما در ذهن شما مطابقت دارد. با این حال، هنگامی که دوباره روکش می کنید، تقریباً می توانید هر پارچه، الگو و استایلی را انتخاب کنید که مکمل طراحی اتاق باشد.

هنگام بازسازی مبل راحتی و دنج مورد علاقه خود، راحتی خود را به خطر نیندازید

اگر نمی توانید منتظر بمانید تا در پایان یک روز طولانی روی مبل خود با یک فیلم و مقداری پاپ کورن استراحت کنید، احتمالاً یک کاناپه فوق العاده راحت دارید. آیا خطر جایگزینی آن با یک نسخه کمتر راحت را دارید، یا ترجیح می دهید مبل را دوباره مقاوم کنید تا راحتی و یکپارچگی خود را حفظ کند؟ بسیاری از محصولاتی که امروزه ساخته می شوند با مواد ارزان ساخته می شوند و پیدا کردن چیزی که راحت، مقرون به صرفه و خوش ساخت باشد دشوار است. اگر قبلاً چیزی دارید که راحت است، برای آن پول پرداخته اید و خوب ساخته شده است ، ظاهر آن را با پارچه ای جدید تازه کنید و در کوتاه ترین زمان به برنامه های منظم برنامه ریزی شده خود بازگردید!

مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر برنزی

روکش مبل

به محیط زیست کمک می کنید

اگر دوست دارید بازیافت کنید و مصرف سطل زباله خود را در طول سال به حداقل برسانید، پس روکش مجدد مبلمان می تواند جایگزینی عالی برای پرتاب قطعات قدیمی باشد که در نهایت به محل دفن زباله ختم می شود. مراقب زمین باشید و مبلمان قدیمی خود را با اثاثه یا لوازم داخلی جدید بازیافت کنید. شما اساساً مبل خود را درست در برابر چشمان خود بازیافت می کنید!

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید