مطالب آموزشی

بهترین میز جلو مبلی برای مبلمان

برای اینکه بدانیم بهترین میز جلو مبلی چه میزی است ابتدا باید آشنایی با دکوراسیون منزل خود و سبک به کار رفته در آن داشته باشید . همچنین باید نیاز ها انتظارات  خود از میز مورد نظر و ابعاد درستی از منزل ومبلمان خود داشته باشید .

در این جا می خواهیم باهم انواع مدل هایی از میز جلو مبلی را که هرکدام مناسب چه فضایی هستند را بررسی کنیم . قبل از آن لازم است چند نکته ی کلی درمورد میز جلومبلی گفته شود . با ما همرا باشید .

قبل از اینکه بررسی کنیم چه مدل میزی متناسب با چه سبک دکوراسیون می باشد باید بگوییم قبل از هر چیز بودجه مد نظر خود را مشخص کنید تا متناسب با آن به انتخاب بهترین میز بپردازید . همچنین از کاربرد میز خود و انتظاری که از آن دارید آگاهی کامل را بدست آورید .

این سوال که چه میز جلو مبلی انتخاب کنم که بهترین باشد ؟ یا میز جلو مبلی مناسب سبک دکوراسیون منزل من کدام است یکی از رایج ترترین سوالات درمیان کاربران سایت های دکوراسیون می باشد.

چند نمونه از میز های جلو مبلی

میز جلو مبلی شیشه ای

اگر فضای شما کوچک است و می خواهید یک میز جلو مبلی را انتخاب کنید که متناسب با هر نوع دکوراسیونی باشد و در عین حال خانه ی شما را بزرگ تر نشان دهد ، میز های شیشه ای بهترین انتخاب هستند چرا که به علت عبور دادن نور از خود فضا را بزرگ تر و در عین حال با شکوه تر نشان می دهند. این نوع میز را با همه ی سبک های دکور اسیون می توان تلفیق کرد. البته یک نکته مهم که باید در زمینه ی میز های شیشه ای متذکر شویم این است که میز های شیشه بسیار سریع لک میگیرند و اگر کودکی شیطون دارید و یا از میز جلو مبلی خود برای کار های زیادی استفاده می کنید انتخاب مناسبی نمی باشد.

مطلب مرتبط  مرکز فروش لوستر ارزان کجاست؟

میزجلو مبلی شیشه ای
میز شیشه ای

میز های جلو مبلی چوبی

چوب به طور کلی القا کننده ی اصالت ، گرما و صمیمیت است. استفاده از میز های جلومبلی چوبی به ویژه به رنگ قهوه ای اصالت و شکوه خاصی را به محیط شما می دهد. از این نوع میز می توان در سبک های مدرن ، کلاسیک ، مینیمال زمانی که طرح و رنگ های ساده دارد و سلطنتی نیز استفاده کرد. برای دکوراسیون سلطنتی بهتر است از میز های جلو مبلی استفاده کنید که دارای پایه های منحنی شکل به همراه طرح و منبت کاری باشد و همچنین دارای رنگ های پر زرق و برق باشد . این میز ها از نظر مقاومت و ماندگاری بسیاردر سطح بالایی قرار دارند . از آن جا که چوب دارای قیمت بالایی است به طبع آن میز های جلو مبلی نیز اگر دارای چوبی سالم ، مرغوب باشند دارای قیمت بالایی می باشند.

میز جلو مبلی شیشه ای
میزجلو مبلی

میز های جلو مبلی ام دی اف

امروز بیشتر میز های موجود در بازار مبل را این نوع میز ها تشکیل می دهند. چرا که این میز ها دارای طرح های متنوع و رنگ های بسیاری می باشند و از همه مهم تر دارای قیمت مناسبی تری نسبت به دیگر میز ها جلومبلی هستند . از این رو مشتریان بیشتری را به خود اختصاص داده اند . این میز ها بسیار مناسب مبلمان های راحتی هستند . از آن جا که در سبک های مدرن و مینیمال و صنعتی بیشتر از این نوع مبلمان ها استفاده می شود می توان از این سبک میز ها در این نوع دکوراسیون ها استفاده کرد . این میز ها درای انواع  مختلف کشودارف طبقه ای و تکه ای یا پازلی می باشد که بسیار مناسب فضاهایی با مساحت کم می باشد.

مطلب مرتبط  لوستر شاه عباسی

میزجلو مبلی ام دی اف

میز های جلو مبلی فلزی

این میز ها دارای مقاومت قابل توجه ای می باشد و معمولا با چوب و سنگ و شیشه تلفیق ی شوند. این مدل میز های جلو مبلی امروزه بسیار پر طرفدار شده اند و به راحتی می توان آن را با سبک های متنوع دکوراسیون تلفیق کرد.

میزجلومبلی فلزی

میزهای جلو مبلی با طرح های خلاقانه

این گونه از میزها دارای طرح ها و جنس های متنوعی می باشند . برای مثال می توانند از تنه ی درخت باشد و یا حصیر و جعبه میوه … .این میز ها بیشتر در سبک های دکوراسیون مدرن و یا روستیک و صنعتی کاربرد دارند.

میزجلو مبلی با طرحی خلاقانه

میزهای جلو مبلی در هر نوع و سبکی باشند باید دارای اندازه و سایز مناسب با مبلمان شما باشد که این سایز باید ،دو سوم مبل شما باشد و ارتفاع آن هم ارتفاع مبل باشد تا بتوان گفت این میز جلومبلی مناسب است و بهترین میز برای مبل شما می باشد.

ابعاد میز جلو مبلی

شما می توانید انواع متنوعی از میز های جلو مبلی را در وب سایت ما مشاهده کرده و در صورت پسند با خیالی آسوده به صو رت اینترنتی از وب سایت خرید نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید