مطالب آموزشی

بهترین لوستر کریستالی شاخه ای موجود در بازار

بهترین لوستر کریستالی شاخه ای موجود در بازار

یکی از زیباترین و پرطرفداترین انواع لوستر در بازار، مدل های مختلف لوستر کریستالی شاخه ای هستد. لوسترهای شاخه ای کریستالی که جزء لوسترهای کلاسیک هستند، به دلیل داشتن طراحی بسیار زیبا، جلوه بی نظیری در دکوراسیون ایجاد می کنند. در صورتی که برای دکوراسیون خانه خود به دنبال یک لوستر شیک هستید، در این مطلب از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

مشخصات انواع لوستر کریستالی شاخه ای

لوستر کریستالی شاخه ای

لوستر کریستالی شاخه ای | لوستر ۱۲ شعله چشمه نور کد J1801/6

انواع لوستر کریستالی شاخه ای به خاطر داشتن شاخه های متعدد، نور خوبی در محیط ایجاد می کنند. این مدل لوستر یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون خانه های بزرگ با سبک کلاسیک هستند. لوسترهای شاخه ای کریستال تنوع بسیار بالایی دارند و به راحتی با دکوراسیون خانه شما هماهنگ می شوند. در طراحی این لوسترها از انواع مختلف کریستال در رنگ ها و شکل های مختلف استفاده می شود. در ادامه سایر ویژگی های این لوستر شیک را مورد بررسی قرار می دهیم.

لوستر کریستالی شاخه ای

لوستر شاخه ای با آویز کریستال

  • موجود در طرح های مختلف: مهم ترین مزیت خرید یک لوستر کریستالی شاخه ای این است که شما می توانید تعداد شاخه های آن را طبق سلیقه خود انتخاب کنید. بهتر است برای خانه هایی با فضای کوچک، لوسترهایی با تعداد شاخه های کمتر انتخاب کنید. در صورتی که خانه بزرگی دارید، هیچ محدودیتی در انتخاب تعداد شاخه های لوستر وجود ندارد.
  • قابل استفاده در فضاهای مختلف: لوسترهای شاخه ای را می توان در فضاهای مختلف از جمله خانه های بزرگ، لابی هتل ها و سالن ها نصب کرد.
  • نورپردازی عالی: بلورهای کریستالی که روی شاخه های لوستر کریستالی شاخه ای، آویزان هستند، موجب به وجود آمدن یک نور فوق العاده می شوند. این کریستال ها، تراش های متنوعی دارند و نور را به خوبی منعکس می کنند. لوسترهای شاخه ای با پخش نور به صورت یکسان و یکنواخت در محیط، فضای دلنشینی ایجاد می کنند.
مطلب مرتبط  نور مخفی ساختمان چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد | 20 ایده جذاب

نکات مهم در مورد خرید لوسترهای شاخه ای

لوستر کریستالی شاخه ای مدرن

لوستر کریستالی شاخه ای مدرن

سایز بندی لوسترهای شاخه ای با توجه به تعداد شاخه های آنها مشخص می شود. به طور کلی لوسترهای شاخه ای در دو مدل دیواری و سقفی طراحی و تولید می شوند و مدل سقفی آن نور بسیار خوبی دارد. بدنه لوسترهای کریستالی شاخه ای از متریال مختلفی مانند برنز، برنج و آلومینیوم ساخته می شود. لوسترهای شاخه ای بیشتر برای فضاهایی که سقف بلندی دارند مناسب هستند و معمولاً برای فضاهایی با سقف کوتاه مناسب نیستند.

عوامل موثر در قیمت لوستر های شاخه ای کریستالی

یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت لوسترهای شاخه ای، جنس بدنه لوستر است. لوسترهای کریستالی شاخه ای که بدنه آنها از آلومینیوم است در مقایسه با سایر فلزات کیفیت و قیمت پایین تری دارند. در صورتی که بدنه لوستر از جنس برنز باشد، قیمت لوستر بیشتر می شود؛ چون فلز برنز بسیار با کیفیت است. تعداد شاخه های لوستر، از دیگر عواملی است که می تواند تعیین کننده قیمت این لوستر باشد. هر اندازه تعداد شاخه های لوستر بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت آن بیشتر می شود.

لوستر شاخه ای کریستالی

لوستر شاخه ای کریستالی

از دیگر موارد مهم که در قیمت لوستر کریستالی شاخه ای تاثیر گذار است، جنس و مدل کریستال این لوسترها است. در صورتی که در این لوسترهای شاخه ای از کریستال درجه یک و مرغوب استفاده شده باشد، قیمت لوستر افزایش پیدا می کند. کریستال های با کیفیت، نور بیشتری منعکس می کنند و موجب زیبایی بیشتر دکوراسیون می شوند.

مطلب مرتبط  ۲۵ ایده برای تزئین دیوار پشت کاناپه

جمع بندی

لوسترهای کریستالی شاخه ای به عنوان یک عنصر مهم دکوراتیو، نقش مهمی در دکوراسیون سبک های کلاسیک دارند.

فروشگاه چشمه نور عرضه کننده انواع لوستر شاخه ای با کیفیت در مدل های مختلف است. برای خرید و مشاهده انواع لوستر می توانید به وب سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید