مطالب آموزشی

بهترین لوستر برای اتاق خواب | ۱۵ مدل جذاب

بهترین لوستر برای اتاق خواب- 15 مدل جذاب

بهترین لوستر برای اتاق خواب لوستری است که نورپردازی خوبی در اتاق ایجاد کند. استفاده از لوازم تزیینی مانند لوستر نقش مهمی در دکوراسیون بخش های مختلف خانه از جمله اتاق خواب دارد. برای داشتن اتاق خوابی با نورپردازی و دکوراسیونی بی نظیر و انتخاب لوستر اتاق خواب مناسب، تا انتهای این مقاله از وبلاگ چشمه نور ما را همراهی کنید.

بهترین لوستر برای اتاق خواب

آشنایی با انواع لوستر برای اتاق خواب

برای انتخاب بهترین لوستر برای اتاق خواب خود، ابتدا باید سبک و مدل دکوراسیون اتاق خود را در نظر بگیرید. در ادامه به معرفی سبک های مختلف لوستر اتاق خواب می پردازیم، به این ترتیب می توانید با توجه به سبک اتاق خواب خود بهترین سبک لوستر را انتخاب کنید.

لوستر برای اتاق خواب

لوستر کریستالی اتاق خواب

  • لوستر اتاق خواب مدرن: در صورتی که دکوراسیون خانه و اتاق خواب شما مدرن است، بهتر است لوستری به سبک مدرن بخرید. لوسترهای مدرن، ساده و بدون زرق و برق هستند و بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب هستند.
  • لوستر اتاق خواب کلاسیک: بهترین لوستر اتاق خواب برای اتاق خوابی با دکوراسیون کلاسیک، لوسترهای کریستال هستند. لوسترهای کریستالی دکوراسیون زیبایی در اتاق ایجاد می کنند و نورپردازی خوبی دارند. لوسترهای کریستالی در مدل های مدرن هم در بازار لوازم روشنایی موجود هستند.
  • لوستر اتاق خواب مراکشی: یکی از بهترین گزینه ها برای نورپردازی اتاق خواب، لوسترهای مراکشی هستند. یکی از ویژگی های مثبت لوسترهای مراکشی این است که در سبک های مختلف قابل طراحی هستند.
بهترین لوستر برای اتاق خواب

لوستر کلاسیک برای اتاق خواب

نکات مهم برای انتخاب بهترین لوستر برای اتاق خواب

مهم ترین نکته در انتخاب لوستر مناسب برای اتاق خواب، توجه به میزان روشنایی لوستر است. اگر فضای اتاق خواب شما آفتاب گیر نیست و نور زیادی ندارد، بهتر است یک لوستر حباب دار شفاف در اتاق نصب کنید. در حقیقت بهترین لوستر برای اتاق خواب های کم نور، لوسترهایی هستند که نور بیشتری منعکس می کنند. در ادامه سایر نکات مهم برای خرید لوستر اتاق خواب را بررسی می کنیم.

بهترین لوستر برای اتاق خواب

لوستر سبک روستیک برای اتاق خواب

بهترین لوستر برای اتاق خواب

لوستر حبابی مدرن برای اتاق خواب

بهترین لوستر برای اتاق خواب

  • بهترین مدل لوستر برای اتاق خواب، لوستری است که نور آن به طرف بالا می تابد. این لوسترها علاوه بر ایجاد نورپردازی مناسب، چشم را اذیت نمی کنند. این مدل لوستر که بهترین لوستر برای اتاق خواب است، با پخش کردن نور بر روی سقف، مانع از انعکاس نور مستقیم و شدید می شوند.
  • رنگ لوستر اتاق خواب را می توانید با سایر آیتم های اتاق از جمله پرده و کاغذ دیواری ست کنید.
  • بهترین نور برای لوستر اتاق خواب نورهای ملایم هستند. در کنار لوستر می توانید از نورهای تکمیلی مانند آباژور یا لوسترهای دیواری کوچک استفاده کنید.
مطلب مرتبط  آبی به چه رنگ ها یی می آید؟

نحوه انتخاب لوستر مناسب برای اتاق خواب

بهترین لوستر برای اتاق خواب

بهترین لوستر برای اتاق خواب

لوستر فلزی برای اتاق خواب

لوستر فلزی برای اتاق خواب

بهترین لوستر برای اتاق خواب

اولین نکته برای انتخاب بهترین لوستر برای اتاق خواب، توجه به سبک و جنس لوستر است. هنگام انتخاب لوستر باید به مدل چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب خود توجه داشته باشید. اگر سبک اتاق خواب شما ساده و مینیمال است، بهتر است لوستری ساده انتخاب کنید. در صورتی که اتاق خواب شما سبکی سنتی دارد، لوسترهای مدل قدیمی برنزی و برنجی انتخاب مناسبی هستند. ابعاد و اندازه لوستر، ارتفاع لوستر از سقف و همچنین رنگ لوستر از دیگر نکاتی هستند که در هنگام خرید لوستر باید به آن توجه کرد.

لوستر اتاق خواب با کلاهک بالا

لوستر اتاق خواب با کلاهک بالا

سوالات متداول در مورد خرید لوستر برای اتاق خواب

برای ایجاد روشنایی بیشتر در اتاق خواب چه لوستری مناسب است؟

لوسترهایی که کلاهک و حباب رو به پایین دارند، بهترین لوستر اتاق خواب برای افرادی هستند که اتاق خواب با نور زیاد را ترجیح می دهند.

ارتفاع سقف چه اهمیتی در انتخاب لوستر دارد؟

بهترین لوستر برای اتاق هایی با سقف بلند، لوسترهای آویز هستند ولی برای سقف های کوتاه بهتر است از لوسترهای سقفی استفاده کنید.

جمع بندی

نورپردازی نقش مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی دارد. با انتخاب بهترین لوستر برای اتاق خواب، دکوراسیون زیبایی در اتاق خواب خواهید داشت.

فروشگاه دکورشاپ عرضه کننده انواع لوستر از جمله لوسترهای اتاق خواب است. برای خرید انواع لوستر می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید