مطالب آموزشی

بهترین لوازم جانبی نورپردازی برای باغ شما!

لوازم جانبی نورپردازی باغ

نور در فضای باز ضروری است که برای اینکار، لوازم جانبی نورپردازی را باید بشناسید که این دو هدف را ارائه می دهد: روشنایی و زیبایی شناسی ؛ بدون نور، به راحتی می توانید با اجسام برخورد کرده و حتی زیبایی چشم انداز را از دست بدهید.

باورتان نمی شود چه حجمی از زیبایی و شکوه را با بی توجهی به نور پردازی فضای باز از دست می دهید! لامپ های فضای باز عناصر سختی را تجربه می کنند، بنابراین شما باید وسایل را با سختی مناسب انتخاب کنید. این وسایل به آسانی نمی شکنند، زیرا هیچ قسمت شکننده ای ندارند.

ایده های نورپردازی باغ- لوازم جانبی

طرح های روشنایی فضای باز برای باغ شما

هنگام انتخاب بهترین نور برای ترکیب با موضوع فضای باز، باید تکنیک های مختلفی را که ویژگی های زیبای حیاط شما را برجسته می کند، بدانید. این تکنیک ها عبارتند از:

  • تصویرسازی: با قرار دادن اسکون در جلوی یا پشت شیئی که می خواهید آن را روشن کنید، به این اثر می رسید. نتیجه این است که سایه ای برجسته در طرف مقابل سقوط می کند.
  • روشنایی بالا: لامپ معمولاً در نزدیکی یا روی زمین رو به بالا ثابت می شود تا جزئیات معماری یا ویژگی بیرونی مانند درخت را برجسته کند.
  • روشنایی پایین: لامپ تا حد زیادی ثابت است، احتمالاً در طبقه اول یا دوم، رو به پایین. این همان هدفی را دارد که نور بالا دارد، مگر اینکه درک بصری معکوس باشد.
  • چرای دام: این جلوه بر جزئیات بافت منحصر به فرد تأکید می کند و بهترین حالت در جایی است که سطح دیوار دارای سطح ناهموار باشد. این دستگاه با قرار دادن نور در مجاورت دیوار بیرونی به گونه ای عمل می کند که هم سایه و هم نور ایجاد می کند.
  • شستشو: این امر نور را به طور مساوی نسبت به چرا تقسیم می کند و در نتیجه، مقداری از نور در فضا منعکس می شود. همچنین در قسمت پاسیو به خوبی کار می کند.
  • روشنایی مسیر در امتداد یک مسیر روشن می شود، دید موانع را در طول پیاده رو افزایش می دهد و همچنین زیبایی ظاهری فضای بیرون را افزایش می دهد. راز این است که نور را ظریف و در عین حال به اندازه کافی روشن کنید.
مطلب مرتبط  خرید میز جلو مبلی

بهترین متریال لامپ و چراغ برای نورپردازی باغ شما

چراغ های بیرونی شرایط سخت تری از خورشید، برف، باد شدید، خاک و آوار و حتی باران اسیدی را تجربه می کنند. در اینجا در چشمه نور، ما مواد قوی مختلف را بررسی می کنیم تا محصولات نهایی دلپذیری را برای شما به ارمغان آوریم که به اندازه کافی مقاوم در برابر این عوامل آب و هوایی هستند.

مواد تکمیل لامپ شامل رزین، برنج، فولاد، شیشه، چوب گردو و آهن و سایر موارد است. پایان مواد بستگی زیادی به جایی دارد که شما نیاز به نصب دستگاه دارید. آنها در سه نوع عرضه می شوند.

پایه های سقفی

شما می توانید آنها را در زیر هر سقف بیرونی نصب کنید. ممکن است بخواهید فضای بیرون کباب یا آشپزخانه، یک حیاط یا ایوان سرپوشیده را روشن کنید. می توانید لامپ های سقفی را در سه سبک مختلف نصب کنید. پایه های فلاش برای سقف ها و وسایل کم که ممکن است آشکارا در معرض عناصر قرار گیرند ایده آل هستند، در حالی که آویزها از سقف بلند مانند ایوان به خوبی آویزان هستند.

پایه های دیواری در فضای باز مشابه لامپ های داخلی است، با این تفاوت که مواد سطح قوی و بادوام هستند زیرا برای فضای باز ساخته شده اند. دیوارپوش ها درهای ورودی و آدرس خیابان ها، حیاط و حتی راه پله را روشن می کنند. این پایه ها می توانند اتاق را با درخشش سفید یا زرد روشن کنند، دیوار یا ویژگی خاصی را برجسته کنند یا فضایی را ایجاد کنند.

چراغ های مخصوص منظره

چراغ های منظره باغ و ویژگی های آن را برجسته و تکمیل می کند. بر خلاف نورپردازی متمرکز، این وسایل ممکن است درخشش زردی ظریف داشته باشند تا به محیط محل افزوده و مسیرها را روشن کنند. این پایه ها می توانند اتاق را با درخشش سفید یا زرد روشن کنند، دیوار یا ویژگی خاصی را برجسته کنند یا فضایی را ایجاد کنند.

مطلب مرتبط  ۴ نکته مفید برای نورپردازی پس از اسباب کشی به خانه جدیدتان!

ایده های نورپردازی باغ - لوازم جانبی

چراغ های عرشه/پله

می توانید آنها را در امتداد مسیرها نصب کرده یا در عرشه و راه پله قرار دهید تا تحرک را بعد از تاریکی افزایش دهید و از آنجا که نمی خواهید خیره کننده را معرفی کنید، همیشه به دنبال یک لامپ گرم با سطح لومن پایین بروید.

چراغ های نصب پست

می توانید این وسایل کوچک را بر روی یک ساختار از قبل نصب شده نصب کنید. آن ها برای یک فضای کوچک باغ مناسب هستند زیرا دارای انعطاف پذیری روی عرشه ، دروازه ها و حصارها هستند.

چراغ پستی - لوازم جانبی نورپردازی باغ

بولاردس

این خطوط مسیر اصلی و پارکینگ ها و ظاهر صنعتی آن ها می تواند به شما در دستیابی به ظاهری معماری مینیمالیستی کمک کند اگر چشم انداز شما به اندازه کافی بزرگ باشد. آنها نیز با دوام هستند.

چراغ های مسیر

این چراغ ها روی زمین نصب می شوند و معمولاً برای خط کشی معابر، روشن کردن تخت های باغ و روشن کردن ویژگی های آب مانند حوضچه ها و چشمه های بیرونی استفاده می شوند.

چراغ Hardscape

اگر می خواهید یک ویژگی خاص را روشن و برجسته کنید، می توانید این وسایل LED کوچک را روی یک تخت گل بلند یا یک حصار سنگی نصب کنید تا بر آن تأکید شود. این یکی از بهترین راه ها برای افزودن علاقه بصری به چشم انداز شما است.

نورافکن

این نور به طور معمول درختان، ساختمان یا مجسمه ها را با نور شستشو می دهد و بیشتر برای ایجاد نور بیشتر روی زمین نصب می شود. همچنین می توانید آنها را روی درخت سوار کنید تا جلوه مهتابی ایجاد شود.

چراغ نورافکن غالباً در ارتفاع ۵ متری قرار می گیرد تا منطقه وسیعی را با نور کافی سیلاب کند. هنگامی که از آن ها به همراه آشکارسازهای حرکتی استفاده می کنید، پرتوهای عریض ایجاد می کنند و می توانند از نظر انرژی نیز کارآمد باشند.

قرار دادن استراتژیک این چراغ های منظره می تواند جلوه های متفاوتی ایجاد کند و متخصصان نورپردازی ما می توانند به شما در انتخاب موارد مناسب برای استفاده شما کمک کنند.

مطلب مرتبط  آشنایی با 8 نوع از مدل های لوستر دیواری | 40 عکس

چرا چراغ های روشنایی دیوار خارجی را با متخصصان نصب کنیم؟

تجهیزات روشنایی مناسب باید دارای رتبه صنعت انرژی، ضمانت و گواهینامه هایی باشند که تضمین می کند شما بهترین صنعت را ارائه می دهید. متخصصان ما در مراحل طراحی، نمونه سازی و تولید مشارکت می کنند تا اطمینان حاصل شود که همه ویژگی های عملکردی آستانه های کیفیت را برآورده می کنند.

ما دارای نورپردازی با کیفیت برای هر اندازه پروژه هستیم!

تیم چشمه نور دارای دانش گسترده و سال ها تجربه در تامین و ساخت بهترین چراغ های موجود و تجهیزات روشنایی و دکوری خانه در بازار است. محصولات ما با استانداردهای صنعت مطابقت دارد و از آنها فراتر می رود و مدت ها قبل از نیاز به خرید جایگزین به شما خدمت می کند. این که آیا شما یک استودیوی طراحی هستید که روی یک پروژه تجاری کار می کنید یا صاحب خانه دیگری هستید، ما بهترین راه حل ها را در طراحی نور در فضای باز داریم.

راه حل های سفارشی منحصر به فرد ما را کشف کنید! همچنین قیمت های ما با توجه به کیفیت برتر محصولات ما مقرون به صرفه است. امروز با ما تماس بگیرید تا ما بتوانیم در مراحل طراحی به شما کمک کنیم.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید