مطالب آموزشی

با لوستر لهستانی آشنا شوید

10 نکته کلیدی در خرید لوستر!

با لوستر لهستانی آشنا شوید قرار گرفتن در محیط هایی با دیزاین و طراحی های مختصر و عالی می تواند افزایش اعتماد بنفس و آرامش درونی را براتون به همراه بیاورد.
نورپردازی نقش مهمی در طراحی اتاق ها دارد.
با انواع لوسترهای درخور می توان انواع محیط های گرم و خودمانی تا فضاهای رسمی را راحت و بدون دغدغه دیزاین کرد.
حتی ساده ترین و آرامش بخش ترین فضاها را می توان با لوسترهای مناسب ایجاد کرد.
برای چندین دهه متعدد وسایل روشنایی ساخت لهستان با چنان کیفیت بالا و تنوع در سراسر جهان مشهور بوده است.
لامپ های لهستانی نشان دهنده خویشتن داری و اطمینان خاطر هستند و شکل منظم و زیبایی خاطر را به همراه می آورند.
مهمترین مزیت وسایل روشنایی لهستانی کیفیت غیر قابل چشم پوشی آنها در سطح جهانی است. همه استاندارد ها به کار رفته در ساخت این لوستر ها با استانداردهای کیفی بین المللی مطابقت دارد و دارای گواهینامه روسی هستند و به کشورهای بیشماری لوستر های لهستانی صادر میشوند.

لوستر لهستانی

لوستر لهستانی چیست؟

یکی از شاخص های مفید و مهم لوستر لهستانی ، قابلیت اطمینان بودن این لوستر هاست چرا که سطح بالایی از حفاظت در برابر نوسانات برق و سایر مشکلات قطعه الکتریکی ایجاد میکند.
مدل های لوستر لهستانی مختصر و متنوع و سبک هستند و برخی از آن ها با دست ساخته میشوند. نصب آن ها به علت سادگی در طراحی برای هر شخص بزرگسالی امکان پذیر است و در هر فضایی زیبا به نظر میرسند.
دستگاه های روشنایی ساخت لهستان به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب شهره ی عام و خاص هستند و با استقبال خیلی خوبی ازسمت مردم همواره با خرید لوستر لهستانی همراه بودند و هستند چرا که تهیه یک محصول ارزنده و مطلوب با قیمت مناسب بسیار مهم است.
حتی خریدارانی که خواهان لوسترهای شیک و لاکچری هستند میتوانند محصولی با روکش طلا و کریستال های گران قیمت خریداری کنند این یعنی تنوع محصولات به قدری بالاست که دست مشتریان را با هر سلیقه و وضعیت مالی بازمیگذارند.
هر لوستر لهستانی از لحاظ طراحی و طریقه نصب تفاوت هایی دارند چند مثال از میان انواع مختلف لوستر لهستانی که در بازار موجود می باشد را در ادامه بررسی می کنیم :

مطلب مرتبط  ارتفاع مناسب برای لوستر اتاق ناهارخوری شما

لوستر لهستانی سقفی: این نوع از لوسترها ملکه لوسترهای لهستانی هستند و به علت محبوبیت آن در مقادیر زیاد تولید می شوند. به اتاق هایی با سقف کم ، ظاهری زیبا می بخشند و در طرح ها و اشکال مختلف تولید می شوند. این مدل از لوسترها باعث صرفه جویی در فضا می شوند چرا که در روش نصب ، قاب لامپ به سقف نصب می شود در فضای داخلی جایی را اشغال نمیکند.
لوسترهای معلق: این لوسترها را با استفاده از قلابی به نخ ، زنجیر، بند به سقف نصب می شوند و از آن ها برای تنظیم ارتفاع استفاده می کنند درنتیجه می توان سطح های روشنایی را به آسانی تغییر داد و با یسری تنظیمات روی جهت نور مکان های خاصی را برجسته کرد.و نگاه ها را به آن سمت جهت بدهید
شاید برایتان این سوال پیش بیاید که از چه وسایل و موادی برای ساخت لوسترهای لهستانی استفاده میکنند
از آنجایی که تعداد محصولاتشان زیاد است پس از مواد مختلفی مثل چوب ، فلز، پلاستیک و برای ساخت تزیینات از پلاستیک ، اکریلیک ، شیشه ، نساجی ، چوب دستی ، کریستال استفاده میکنند.
درزمان انتخاب لوستر لهستانی از تولید کنندگان لهستانی ، باید یک سری مشخصات کوچک اما قابل توجه را در نظر بگیرید که به طور قابل توجهی بر کیفیت انتخابتان تاثیر می گذارد:
۱- مهم است که ارتفاع و ویژگی های سقف را در نظر بگیرید. چنانچه پوشش کشش سقف کسل کننده و خسته آور است ، باید لوستری را انتخاب کنید که لامپ های آن به سمت پایین باشد اما برای سقف براق ، می توانید از لوستری با سایه ها به سمت بالا یا افق استفاده کنید ، چرا که رنگ های براق نور را منعکس می کنند و آن را در اتاق پخش می کنند.
اگر ارتفاع سقف کم بود یک لوستر فلزی شایسته به نظر می رسد تا یک لوستر بزرگ و حجیم با لامپ آویز
۲- علاوه بر تعیین ارتفاع سقف باید شکل و اندازه اتاق را هم مشخص کنید. در اتاق های کوچک به هیچ وجه لوسترهای بزرگ نصب نکنید بلکه نصب لامپ سقفی با اندازه متوسط فضایی دلبازتر و آرامش بخش تر ایجاد می کند در عوض در اتاق های بزرگ میتوانید از مدل های بزرگ استفاده کنید.
۳- از لامپ هایی استفاده کنید که گرمایی زیادی رو تولید نمی کنند چرا که انرژی زیادی را اتلاف می کنند هم پوشش سقف را کدر و بدرنگ می کنند. لامپ های LED- برای این منظور مناسب هستند.
۴- یکی دیگر از نکات مهمی که در هنگام انتخاب لوستر، باید به آن توجه کرد میزان نفوذ نور طبیعی به اتاق است. روشن یا تاریک بودن اتاق ، در انتخاب دستگاه روشنایی تاثیر دارد. استفاده از لامپ با سطح روشنایی قابل تنظیم
عملی خواهد بود

مطلب مرتبط  آیا خرید میز های جلو مبلی ضروری است؟

۵- محل اتصال دستگاه را مشخص کنید. در اتاق خواب باید مقداری از تخت فاصله داشته باشد و در آشپزخانه بهتر است بالای محل کار باشد چرا که احتمال برق گرفتگی یا حرارت دیدن لوازم و خطرات بعدی جلوگیری می شود. برای منطقه بندی فضا، شما باید یک لامپ روشن و بزرگ انتخاب کنید.
۶- به محدوده رنگ فضا دقت کنید و لوستری را انتخاب کنید که در تناسب با دیگر وسایل موجود در فضا باشد . در حالت سنتی ، در فضاهای داخلی از سه رنگ اصلی استفاده می کنند تا فضای زیادی را از رنگ های روشن بی روح نکنند. لوسترهای لهستانی با رنگهای آرامش بخش ساخته شده اند تا در هر
فضایی با هر نوع رنگ و طرح هماهنگ شوند و روح آدمی را به چنان نظم و آرامشی برسانند.در اتاق نشیمن یا در اتاق خواب میتوان از
لوسترهای سفید و سیاه استفاده کرد بدون خلل در حال و هوا و برهم زدن جریانات مثبت آن اتاق
لوسترهای لهستانی دارای طیف وسیعی از سبک ها و مدل ها می باشد و می توانید مدلی از هر سبک و و هر طرحی انتخاب کنید:
مدل های کلاسیک این ویژگی را دارند که تقریبا در هر فضای داخلی می توانند درخور و شایسته باشند. لوسترهای مدرن به خوبی برای سبک هایی با فن آوری و تکنولوژی بالا ، انبار و اسکاندیناوی مناسب هستند.
لامپ های کانتری می توانند اتاق را به سبک روستیک یا کلاسیک زینت دهند.
توصیه ما به شما برای انتخاب محصولی برای آشپزخانه ، استفاده از محصولی که شستشوی آسانی داشته باشد پس بهتر است از لوسترهایی با پیچ و خم ها و اشکال مفصل برای آشپزخانه استفاده نکنید چرا که تمیز و شست و شوی این مدل ها از لوستر لهستانی بسیار کار دشواری می باشد .
همچنین بهتر است دستگاه هایی با حباب های شیشه ای یا پلاستیکی بردارید ،چون به مراقبت های خیلی سخت گیرانه و احتیاط نیاز ندارد.
در راهرو از یک لوستر لهستانی ساخته شده با مواد ارگانیک برگزینید و در بالای محل کار لازم است یک لامپ فلزی یا چوبی با فرم دقیق آویزان کنید.
لوسترهای لهستانی با طرح ها و مدل های مختلف برای سلایق و نیاز های متفاوت همراه با گواهی نامه های رسمی بین المللی به محبوبیت جهانی رسیده است . شما نیز با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله می توانید با انتخاب لوسترهای مناسب فضاهای خود ، محیطی آرام و امن ، بدون خطر فراهم کنید.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر کلاسیک پذیرایی | 15 مدل 2024

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید