مطالب آموزشی

ایده های روشنایی دفتر تجاری ایده های ۲۰۲۰

ایده های روشنایی دفتر تجاری ایده های ۲۰۲۰ موضوع اصلی این مقاله میباشد ؛ دفتر شما باید اولین جایی باشد که به روشنایی آ« فکر می کنید، زیرا آنجا بیشتر وقت خود را می گذرانید، تصور کنید چه اتفاقی می افتد وقتی تصمیم می گیرید از تم های خسته کننده روشنایی اداری استفاده کنید؟

کار در محیط نه تنها برای شما خسته کننده خواهد بود، بلکه می تواند بر مشتریان شما نیز تأثیر منفی بگذارد ، شما باید انگیزه داشته باشید تا هر روز صبح از خواب بیدار شوید و آماده کار باشید ، یکی از راه های این کار انتخاب بهترین وسایل روشنایی اداری تجاری است.

چرا وسایل روشنایی اداری تجاری مهم هستند؟

چه در حال بازسازی یک دفتر یا ساخت آن برای اولین بار باشید، وسایل روشنایی نقش مهمی در صنوبر زدن دارند ، علاوه بر افزودن ارزش زیبایی، می تواند به افزایش بهره وری کارگران و کارکنان دفتر شما نیز کمک کند ، آن را راهی برای تأثیرگذاری بر احساسات و ایجاد یک محیط کاری هماهنگ در نظر بگیرید. با ترکیب مناسب نورپردازی و طراحی داخلی، می توانید کارکنان خود را برای کار سخت و تحقق اهداف شرکت ترغیب کنید.

ایده های روشنایی

وسایل روشنایی اداری برای سقف، دیوار و کف

سقف با رنگ خنثی به راحتی با وسایل روشنایی همه کاره تزئین می شود ، تصور کنید که با چیزهایی مانند آویز و چراغ پیست چه کار می توانید انجام دهید، وسایل رنگ خنثی می توانند به تبدیل چنین سقفی به شاهکار کمک کنند، نه تنها باید تمیز به نظر برسد، بلکه باید مدرن نیز به نظر برسد ، رنگ هایی مانند سفید، سیاه و خاکستری می توانند به شما در رسیدن به این هدف کمک کنند. همچنین می توانید از وسایل روشنایی زیر استفاده کنید:

یک آویز رنگی اضافه کنید

اگر ماکسیمالیست هستید، افزودن رنگ های مختلف بهترین راه برای نشان دادن شخصیت واقعی شماست ، در بیشتر موارد، افراد از تن های خنثی برای ایجاد ظاهر حرفه ای تر برای دفاتر خود استفاده می کنند، اما لزوماً اینطور نیست ، برای زنده نگه داشتن سقف سیاه، سفید یا نقره ای می توانید همچنان به سراغ آویزهای رنگ روشن بروید.

مطلب مرتبط  راهنمای بهترین ایده های لوستر برای اتاق غذاخوری شما

ایده های روشنایی

در بیشتر موارد، چراغ های آویز از سقف آویزان می شوند تا نور مستقیم ایجاد شود. همچنین می توانید آنها را روی میزها و میزهای کنفرانس قرار دهید. این می تواند به کارگران شما در انجام وظایفشان پایبند باشد. به یاد داشته باشید که از آویزان کردن آن ها برای جلوگیری از به هم زدن سر کارکنان خود جلوگیری کنید.

روش روشنایی مسیر هنوز کار می کند، از آن عافل نشوید!

با نورپردازی سقف خود هرگز نمی توانید اشتباه کنید. از اکثر فروشگاه های خرده فروشی یا رستوران ها دیدن کنید تا ببینید این ایده چگونه ظاهر ظریف تری ایجاد می کند، حتی زمانی که دیگران شکست خورده اند. اگر با بودجه محدود کار می کنید، این ایده می تواند برای شما مفید باشد. وسایل روشنایی دفتر برای سقف ایده خوبی است و می تواند دفتر شما را رسمی تر نشان دهد.

از دیمر استفاده کنید

هدف اصلی استفاده از دیمرها این است که تنش های حرفه ای را در دفتر خود کاهش دهید. محل کار شما نه باید خیلی رسمی به نظر برسد و نه شباهت به یک باشگاه شبانه دارد. این واقعیت که شما بیشتر وقت خود را صرف تکمیل وظایف خود و دستیابی به سایر برنامه های شرکتی می کنید، نیازی به روشنایی غیر ضروری ندارد. از دیمرهایی استفاده کنید که دفتر شما را در عین حال شیک و حرفه ای جلوه می دهد.

قدرت روشنایی فرورفته و توکار را دست کم نگیرید

یک دفتر معمولی می تواند دارای لامپ هایی باشد که از سقف آویزان است. این وسایل از فضای زیادی استفاده می کنند و ظاهر شلوغ تری برای دفتر شما ایجاد می کنند. راه حل مناسب برای این مشکل استفاده از نورپردازی توکار است. نه تنها ساده است، بلکه می تواند به جلوه مدرن به دفتر شما کمک کند.

مطلب مرتبط  7 فاکتور مهم در انتخاب مبل راحتی شیک و مدرن

نور طبیعی

هیچ چیز نمی تواند قدرت نور طبیعی را برای دفتر شما کم کند. این فکر که برای برق هزینه نکنید، کافی است که شما را مجبور به سرمایه گذاری روی نور طبیعی کند. شما روی یک چراغ واقعی سرمایه گذاری نمی کنید ، اما از آنچه برای دسترسی به آن نصب کرده اید استفاده می کنید. می توانید پنجره های بزرگ یا نورگیر نصب کنید تا از نور طبیعی در دفتر خود استفاده کنید.

لامپ های رومیزی برای فضاهای کاری جداگانه

نکته جالبی در مورد لامپ های رومیزی وجود دارد که باعث می شود فضای کار بسیار راحت و شیک و صمیمی برای کارکنان به نظر برسد. آن ها تقریباً به چراغ خواب شباهت دارند، فقط در محل کار فردی استفاده می شود. این ابزارها نور هدفمند را ارائه می دهند و در طرح های همه کاره ارائه می شوند. شما می توانید آن را انتخاب کنید که با احساس زیبایی شما مطابقت داشته باشد و همچنین نور اضافی ایجاد کند.

ایده های روشنایی

شمع های دیواری و چراغ های دیوارکوب را امتحان کنید

اگر هنوز در مورد آنچه برای نورپردازی دیوار انتخاب می کنید تردید دارید، به سراغ دیوارکوب بروید. از آن جا که آن ها به طور مستقیم بر روی دیوارها نصب شده اند، نور مستقیم یا مکمل را تأمین می کنند. این ایده برای دفاتر با فضاهای کوچکتر مناسب است. به دنبال طرح های معمولی نباشید. در عوض، می توانید از طرح های الهام گرفته از طرح های قدیمی استفاده کنید و آن ها را با نسخه های مدرن ترکیب کنید تا ظاهری متضاد ایجاد کنید. به هر حال، بررسی هر دو گزینه نشانه خلاقیت است.

نورپردازی زیر کابینت ها و کمد های دفتر

احتمالاً خانه هایی با نور زیر کابینت، به ویژه در آشپزخانه ها دیده اید. این ایده همچنین برای دفاتر با فضاهای مجزا کار می کند. می توانید یک لامپ شیک در زیر کابینت اضافه کنید تا فضای کاری شما روشن شود.

مطلب مرتبط  آیا اتاق نشیمن شما بیش از حد به رنگ قهوه ای است؟

ایده های روشنایی

لامپ های کف کار

همانطور که از نامش پیداست، لامپ های کف روی سطوح قرار می گیرند تا روشنایی را در اطراف میز ایجاد کنند. دفاتر با فضاهای کوچک از نور اضافی این چراغ های کف استفاده خواهند کرد.

چراغ متمرکز

نور های هدفمند به گونه ای طراحی شده است که در محل دقیق نیاز به نور، نور تولید می کند. اگر فضای اداری شما کوچک است می توانید آن را زیر قفسه یا بالای میز کار خود قرار دهید. چراغ های وظیفه ای نیز برای دفاتر کاری که نیاز به حداقل حواس پرتی دارند مناسب هستند زیرا نور هدفمند را در یک منطقه خاص تأمین می کنند.

سخن پایانی چراغ کار برای دفاتر

این که آیا شما به دنبال تزئین یک دفتر مدرن یا یک فروشگاه خرده فروشی هستید، انتخاب وسایل روشنایی تجاری شما می تواند همه چیز را تغییر دهد. اکنون ایده ای در مورد چگونگی ارتقاء ظاهر دفتر خود و افزایش روحیه و بهره وری کارگران دارید. اگر نمی دانید چه چیزی برای شما مفید است، از یک مشاور طراحی داخلی واجد شرایط استفاده کنید تا شما را راهنمایی کند که چه چیزی می تواند برای شما مفید باشد.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید