مطالب آموزشی

انواع لوستر دیواری لاکچری و راهنمای خرید ۱۴۰۲

انواع لوستر دیواری لاکچری و راهنمای خرید 1402

خرید لوستر دیواری لاکچری و ارزان از مجموعه چشمه نور به آسانی امکان پذیر است. لوسترهای دیواری چشمه نور از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند. شما میتوانید انواع لوستر دیواری لاکچری را با اطمینان از ضمانت اصالت کالا در کمترین زمان خریداری کنید. منتهی قبل از خرید بهتر است که چندین نکته را بدانید. برای اطلاع از انواع لوستر دیواری لاکچری و راهنمای خرید آنها تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

لوستر دیواری لاکچری

لوستر دیواری لاکچری

درباره لوستر دیواری لاکچری

لوستر دیواری یا دیوارکوب نوعی نورپرداز دیواری است که از یک چراغ یا چند چراغ کوچک تشکیل شده است. این لوستر به به دیوار نصب می‌شود. لوستر دیواری لاکچری معمولاً از جنس شیشه، کریستال یا فلز ساخته می‌شود. این نوع دکوراسیون دیواری می‌تواند در فضای داخلی مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق پذیرایی نصب شود و به دیوار شما جلوه‌ای بی نظیر ببخشد. علاوه بر استفاده از لوستر دیواری لاکچری به عنوان یک نوع دکوراسیون دیواری، می‌توانید از آن به عنوان یک نوع نورپرداز دیواری نیز استفاده کنید.

انواع لوستر دیواری لاکچری را بشناسید

لوستر دیواری لاکچری

لوستر دیواری لاکچری در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود. آنها دارای طرح ها و سبک های متنوع هستند. برخی از انواع لوسترهای دیواری شیک عبارتند از:

  • لوستر دیواری ساده: گاهی اوقات لوستر دیواری لاکچری ممکن است که از طراحی و نحوه ساخت کاملا ساده ای برخوردار باشد. این لوسترهای دیواری شامل یک یا دو چراغ هستند که به دیوار نصب می‌شوند و دارای طرح‌های ساده و مینیمالیستی هستند.
  • لوستر دیواری سنتی: معمولا این لوسترها شامل چندین چراغ هستند که به صورت زیبا و دقیق طراحی شده‌اند و جنس اصلی آن‌ها از کریستال یا شیشه است. این نوع لوستر دیواری برای فضاهای بزرگ و شیک مناسب است.
  • لوستر دیواری هایلایتر: لوستر دیواری لاکچری در نوع هایلایتر شامل چراغ‌های کوچکی است که به دیوار نصب می‌شوند. استفاده از این لوسترها جهت برجسته کردن بخش های مختلف دیوار رایج است.
  • لوستر دیواری مدرن: این لوستر دیواری نیز از چندین چراغ تشکیل شده است که به صورت ساده و مدرن طراحی شده‌اند. جنس این لوستر لاکچری معمولاً از موادی مانند فلز یا پلاستیک است.
  • لوستر دیواری کلاسیک: لوستر های کلاسیک شامل چندین چراغ کلاسیک هستند که دارای طراحی زیبا و دقیقی هستند. این نوع لوستر دیواری لاکچری معمولاً از موادی مانند برنج، برنز، طلا یا نقره است.
مطلب مرتبط  علت سیاه شدن لوستر طلایی و راه های برطرف کردن آن

به صورت کلی لوستر دیواری لاکچری در انواع مختلفی قرار دارند که هر کدام از آنها با توجه به ویژگی هایی که دارد در بخش های مختلف فضای خانه قابل استفاده است.

خرید لوستر دیواری لاکچری

خرید لوستر دیواری لاکچری

نکات مهم در زمان خرید لوستر دیواری لاکچری

در زمان خرید لوستر دیواری لاکچری، برخی نکات مهم را می‌توان در نظر گرفت تا بهترین انتخاب را انجام داد. برای مثال بهتر است که به اندازه لوستر دیواری توجه کنید. در واقع ابتدا باید اندازه فضایی که قرار است این نورپرداز در آن نصب شود را تعیین کنسد. با این کار، می‌توانید بهترین اندازه لوستر دیواری را انتخاب کنید و از ایجاد عدم هماهنگی در زمان طراحی دکوراسیون جلوگیری کنید.

همچنین بهتر است که به جنس لوستر دیواری لاکچری هم توجه نمایید. همانطور که قبلا گفتیم اغلب این لوسترها از جنس کریستال یا شیشه ساخته می‌شوند. البته برخی از آنها نیز از جنس فلزی هستند. به صورت کلی پیشنهاد می کنیم که جنس لوستر را با توجه به نوع دکوراسیون و سبک داخلی خانه تان انتخاب کنید.

در ادامه مواردی دیگری مانند توان لامپ، رنگ و طرح لوستر دیواری،‌ قابلیت تنظیم روشنایی و قابلیت تنظیم ارتفاع لوستر از جمله مواردی هستند که بهتر است در زمان خرید به آنها توجه کنید.

سوالات متداول

  1. لوستر دیواری چیست؟

لوستر دیواری یک نوع نورپرداز است که به دیوار نصب می‌شود و در طراحی داخلی اتاق‌ها و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. آیا لوستر دیواری لاکچری باید با دکوراسیون دیگر اتاق هماهنگ باشد؟

بله. این هماهنگی سبب می شود که لوستر به خوبی بتواند زیبایی خودش را در معرض نمایش بگذارد.

  1. چگونه می‌توان لوستر دیواری لاکچری را تمیز کرد؟
مطلب مرتبط  15 مدل لوستر پذیرایی جدید با قیمت

برای تمیز کردن این لوستر می‌توانید از پارچه‌ی نرم و خشک استفاده کنید. اگر لوستر دیواری شما بسیار کثیف است، می‌توانید از آب و شامپو استفاده کنید.

قیمت و خرید انواع لوستر برنزی

 

دیدگاهتان را بنویسید