مطالب آموزشی

انواع سبک های میز تلفن

اگر می خواهید دکوراسیون زیبا داشته باشیداز جزئیات غافل نشوید . چرا که وقتی کسی برای اولین بار وارد منزل شما می شود بسیار جزئیات منزل شما و دکوراسیون آن به چشمش می آید . باتوجه به این که امروزه از انواع مدل های تلفن به عنوان یک وسیله برای دکور کردن خانه استفاده می شود ٬ میز مورد استفاده ی تلفن نیز از اهمیت برخوردار می باشد . این میز باید مناسب تلفن و دیگر وسایل منزل باشد .

امروزه بیشتر تلفن ها بی سیمی و خانه ها کوچک شده اند و افراد کم تری به خرید میز تلفن اقدام می کنند و سعی می کنند تلفن خود را بر روی شلف ، کمد ، میز عسلی و.. قرار دهند ، ولی هنوز افرادی هستند که به خرید میز تلفن اقدام می کنند و به آن علاقه مند هستند و از آن برای دکور اسیون منزل خود استفاده می کنند .

انواع سبک های میز تلفن

میز تلفن در سبک های متنوعی در بازار موجود می باشند و شما باید متناسب با مابقی دکوراسیون خود و سبک آن، به انتخاب میز تلفن مناسب منزل خودتان اقدام کنید.

میز تلفن کلاسیک

مدرن

روستیک

سلطنتی

مدرن

میزتلفن صندلی دار

میز تلفن کشو دار

طرح مجسمه

و…

میز تلفن های روستیک

این میزهای تلفن معمولا به جنس چوب هستند و طراحی ساده ای دارند و از آن برای دکور کردن خانه هایی به سبک روستیک استفاده می شود .

میز تلفن به سبک روستیک

میزهای تلفن صندلی دار

میز تلفن صندلی دار
ممیز تلفن صندلی دار
میز تلفن صندلی دار

میز تلفن سلطنتی

از آن جا که باید از میز تلفن در دکور کردن منزل استفاده شود متناسب با نوع سبک های دکوراسیون میزهای تلفن در بازار موجود می باشد . میز های تلفن سلطنتی دارای طراحی خاصی هستند . در طراحی این میز ها از رنگ های پر زرق و برق و منبت کاری هایی بر روی چوب آن استفاده می شود و به همین منظور دارای قیمتی گران می باشد .

میز های تلفن سلطنتی می تواند صندلی دار باشد و یا کشویی و ساده باشد . بسته به این که برای شما کدام مناسب تر است می توانید به خرید آن اقدام نمایید .

میز تلفن سلطنتی
میز تلفن سلطنتی
میز تلفن سلطنتی

میز تلفن مدرن

این میز های تلفن معمولا ساده هستند و دارای طرح خاصی نمی باشند .

میز تلفن مدرن
میز تلفن مدرن

میز های تلفن کشو دار

این مدل میزها می توانند به هر سبک دکوراتیوی باشند و دارای کشو هستند که می توان از کشوی آن برای قرار دادن وسایل نچندان ضروری ویا دفترچه ی تلفن و.. استفاده کرد .

میز تلفن کشو دار
میز تلفن کشو دار
میز تلفن کشو دار

میز تلفن طرح مجسمه

این میز های تلفن به صورت مجسمه هایی ایستاده هستند که بر روی قسمت بالایی آن ها مکانی برای قرار گیری تلفن در نظر گرفته شده است . این سبک از میز های تلفن به علت طراحی خاصی که دارد از طرفدار های خاصی نیز برخور دار می باشد .

میز تلفن طرح مجسمه
میز تلفن طرح مجسمه

ما دراین مقاله سعی کردیم شما را با گوشه ای از تنوع میز های تلفن آشنا کنیم . امیدواریم برایتان این مقاله مفید بوده باشد .

دیدگاهتان را بنویسید