مطالب آموزشی

انتخاب لوستر آشپزخانه کریستال

لوستر آشپزخانه

انتخاب لوستر آشپزخانه کریستال، لوستر کریستالی آشپزخانه خود را هوشمندانه انتخاب کنید!

انتخاب لوسترهای کریستالی آشپزخانه تصمیمی برای اتخاذ با بی اهمیتی و به شکل سرسری نیست ، انتخاب لوستر آشپزخانه آن هم از نوع کریستالی حتی به جرئت می توان گفت که از خرید لوستر برای اتاق مهمان، ناهار خوری و هال و پذیرایی هم می تواند سخت تر بوده و تاثیر زیادی بر خانه شما داشته باشد.

لوستر آشپزخانه

آشپزخانه همیشه قلب خانه بوده است. در این زمان ها اهمیت آشپزخانه بیش از هر زمان دیگری آشکار می شود. در حال حاضر این فرصت عالی است که با آویزها و لوسترهای آشپزخانه کریستالی به محل غذا خوردن خود درخشندگی ببخشید. در این مقاله ما بهترین ایده های روشنایی آشپزخانه را به شما ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد وسایل روشن آشپزخانه، وبلاگ چشمه نور را بخوانید و دنبال کنید، ما از اهمیت لوستر آشپزخانه و روشنایی جزیره آشپزخانه برایتان خواهیم گفت! در این نوشته از بهترین ایده ها برای نور پردازی می گوییم و در نوشته های قبلی نیز به کرات از نحوه انتخاب لوستر گفته ایم. بیایید با اندازه لوستر مورد نظرتان شروع کنیم:

برای آشپزخانه خود لوستر چه سایزی نیاز دارم؟

اندازه لوسترهای کریستال آشپزخانه به اندازه اتاق و میز بستگی دارد. به طور خلاصه شما عرض و طول اتاق را در فوت جمع می کنید و مجموع آن اندازه ای است که به اینچ نیاز دارید. اکثر طراحان از این قاعده پیروی می کنند که وسایل چراغ باید از عرض نیم تا سه چهارم میز آشپزخانه باشد. در مورد ارتفاع سقف، لوستر باید ۳۰ تا ۳۴ اینچ روی میز آویزان شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به نحوه افزایش اندازه لوستر در وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

آیا لوستر آشپزخانه  کریستالی باید با چراغ های جزیره آشپزخانه من مطابقت داشته باشد؟

هنگام انتخاب روشنایی آشپزخانه، چند نوع فکر متفاوت وجود دارد. برخی از افراد ظاهر منسجم لوسترهای کریستالی و نور آویز جزیره را دوست دارند. دیگران ترجیح می دهند که وسایل با یک عنصر مشترک مانند رنگ قاب فلزی یا برش چسبانده شوند. ما فکر می کنیم هر دو ایده بسته به اندازه و طراحی اتاق معتبر است. در واقع سلیقه شما و صد البته زبان طراحی خانه شماست. آیا خانه تان مدرن است و پتانسیل جسارت دارد یا یک خانه محافظه کارانه ی کلاسیک است؟!

مطلب مرتبط  لوستر و دیوارکوب در کجاها استفاده میشود؟

مهم است که به خاطر داشته باشید که نورپردازی نباید حواس شما را پرت کند بلکه همچنان نقطه کانونی آشپزخانه باشد. هنگام انتخاب لوسترهای کریستالی آشپزخانه به یک نورپردازی و طرح خوب نیاز دارید.

لوستر آشپزخانه کریستالی

دو مثال خوب برای لوستر آشپزخانه!

سعی کنید این دو مورد را خوب تصور کنید:

در اولین مثال ما برای نحوه انتخاب لوستر ما مدلی مثل Regina Sturroch Design در نظر خواهیم گرفت، ظاهری فرانسوی با پیچشی مدرن در این مدل دیده می شود. همه وسایل چراغ آشپزخانه. پیرایش نیم کریستالی صاف مدرن، قاب های پیچیده آهنی نیمه شب را نشان می داد. علاوه بر این، لوستر کریستال آشپزخانه سبک ۸ مقیاس بندی شده نقطه کانونی طراحی بود. آویزهای تک آشپزخانه سبک، انتخاب کاملی برای هماهنگی طرح روشنایی بود.

مثال دیگر استفاده از پوسته سفید با دو فریم متفاوت است. خط باریک ۴۵ اینچی با طول ۶ اینچ و ۶ ضلعی سبک با استفاده از پوسته دریایی ایده آل بر روی جزیره است. با این حال، لوستر ۴۵ اینچی پوسته پهن روی میز ، قطعه ای با پوسته بزرگتر و قاب مستطیلی گسترده است. در این مثال پوسته سفید عنصر مشترک است. دو لوستر آشپزخانه بدون اینکه یک ست هماهنگ باشند هماهنگ می شوند.

خارج از جعبه فکر کنید

لوسترهای کریستالی در همه اشکال، اندازه ها و طرح ها وجود دارند. راهنمای لوستر کریستال را بخوانید تا ببینید چند نوع لوستر وجود دارد.

یک چرخش جالب این است که کریستال رنگی را به طراحی آشپزخانه خود اضافه کنید. هنگام انتخاب لوسترهای کریستالی آشپزخانه نترسید که خارج از جعبه فکر کنید. در این مثال ما از قاب های Fuzion X خود استفاده کرده و آنها را با کریستال رنگ جفت کردیم. لوستر میز آشپزخانه ۵ کریستالی سبک و سبک با یک لایه کریستال رنگ ظریف تزئین شده است. آویزهای جزیره به طرز چشمگیری در یک طرح متناوب از کریستال شفاف و رنگی مرتب شده اند. بخش سفارشی ما خوشحال خواهد شد که در مورد گزینه های تزئین کریستال رنگ بحث کند.

مطلب مرتبط  لوسترهای کریستالی آشپزخانه برای روشنایی جزیره

در این مورد، چراغ های کریستالی جلوه ای مدرن به آشپزخانه ای که در غیر این صورت سنتی است به ارمغان آورد.

تمیز نگه داشتن لوستر کریستالی

مراقبت از لوسترهای کریستالی بسیار مهم است، اما به ویژه در آشپزخانه. چربی پخت و پز باید از لوستر کریستالی شما جدا شود. پست ما نحوه تمیز کردن لوستر کریستالی بسیار مفید است. یک تمیز کردن عالی این است که هر هفته لوستر کریستالی خود را گردگیری کنید. دفع گرد و غبار باعث درخشندگی کریستال می شود. تمیز کردن سریع و آسان لوستر آشپزخانه شما را شبیه ظاهر جدید می کند.

لوستر آشپزخانه - دکورشاپ

آشپزخانه محلی از خانه است که نظافت آن اهمیت زیادی دارد، از طرفی به دلیل پخت و پز و تعامل هر روز خانواده و صرف وعده های غذایی بالاترین پتانسیل را برای کثیف شدن و بهم ریختگی دارد. همان طور که برای نظافت آشپزخانه وقت می گذارید و آن را تمیز و مرتب می کنید باید حواستان به لوستر کریستالی آشپزخانه و تمیز کردن آن هم باشد. از طرف دیگر لوستر های کریستالی همه زیبایی و درخشندگی خود را مدیون ظاهر درخشان و آینه ای خود هستند و اگر ذره ای غبار بر رویشان بنشیند کاربری و بازدهی شان به شدت پایین خواهد آمد.

برای جمع بندی

در انتها هنگام انتخاب لوسترهای کریستالی آشپزخانه گزینه های بسیار زیادی وجود دارد. از آن لذت ببرید و وسایل نورپردازی را متناسب با سبک زندگی خود انتخاب کنید. طعم و دکور را با هم تلفیق کنید و از آشپزی و صرف وعده های غذایی در آشپزخانه لذت ببرید و اگر لوستر کریستالی دوست دارید و در خانه تان حس خوبی به شما می دهد اهمیتی به چیزی ندهیدف مهم دل شماست و لذتی که از فضای زیبای خانه خود می برید، اجازه ندهید محدودیت ها شما را تعریف کنند!

مطلب مرتبط  انتخاب صحیح یک میز عسلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید همه روزه با پشتیبانان چشمه نور در تماس باشید، منتظرتان هستیم!

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید