مطالب آموزشی

آیا واقعاً به مبل نیاز دارم؟ مبل بخرم یا نه؟

مبل

مبل اغلب اولین چیزی است که در هنگام چیدمان یک اتاق نشیمن به ذهن می آید، یک عدد پیش فرض در تابلوهای برتر اولویت مبلمان. و در عین حال، وقتی صحبت از عملکرد می شود، مبل در بسیاری از جبهه ها لنگ می زند. این می تواند فضای بیشتری را نسبت به آنچه که برای آن چانه زدید، اشغال کند، از نظر ظرفیت محدود شود و گزینه های دیگری را برای طرح بندی جایگزین محدود کند – همچنین به شما بازده کمی از سرمایه گذاری می دهد. خبر خوب این است که در مورد نشیمن اتاق نشیمن تنها یک مبل نیست. اگر به دنبال راهی بدون مبل هستید، گزینه های مختلفی را می توانید در نظر بگیرید. در اینجا برخی از مواردی وجود دارد که مطمئناً به اتاق نشیمن شما نمایی جذاب تر، دقیق تر و پیچیده تر می بخشد.

یک صندلی همراه یا صندلی مسافرتی تاشو داشته باشید

یک صندلی مسافرتی می تواند به عنوان یک قطعه زیبا در اتاق نشیمن شما عمل کند و فضای کمتری را نسبت به مبل اشغال کند (به لطف طراحی زیبا و مرتب آن). آن را با یک صندلی یا صندلی راحتی ست کنید تا یک مکان کوچک دنج برای مهمانان ایجاد شود.

یک تخت خواب سنتی یا مبل تخت خواب شو راهی عالی برای شکوفایی کلاسیک به اتاق نشیمن شما است. مبلمان با قاب نازک می تواند جایگزینی برای بهینه سازی فضا برای یک مبل باشد و اتاق شما را با جذابیت های قدیمی تزئین کند.

در یک اتاق نشیمن بوهمی، یک صندلی مسافرتی، یک تخت خواب و دو صندلی گرد هم جمع می شوند و صندلی های متنوعی را تشکیل می دهند که به اتاق یک چرخش عجیب می دهد. پاپوری عناصر صندلی از طریق رنگ به یکدیگر متصل می شوند، اما خود را حفظ می کنند و باعث می شود نمایش بصری بسیار جذاب تری نسبت به یک مبل راحتی استاندارد باشد.

مطلب مرتبط  ایده های معاصر برای نورپردازی خانه شما

مبل راحتی با بالشتک های جدا کننده خریداری کنید

چه راهی بهتر از این، آیا سریعتر و ارزان تر برای ایجاد چیدمان صندلی های شیک نسبت به صندلی های کف نیست؟ کوسن های عمیق و راحت کف بخرید و آن ها را در لبه های اتاق خود قرار دهید تا یک چادر گاه به گاه و بدون سر و صدا ایجاد کنید. با قرار دادن صندلی های خود در زیر سطح چشم، می توانید توهم فضای بزرگتر را نیز ایجاد کنید. برای داشتن حالتی بهتر روی فرمت های مختلف صندلی های طبقه ای سرمایه گذاری کنید.

یکی دیگر از تنظیمات مقرون به صرفه (اگر دوست دارید) را می توان با تشک های کف به دست آورد. یک میز قهوه را با یک جفت تشک زینتی در دو طرف آن قرار دهید تا یک مخفیگاه مراقبه ذن در اتاق نشیمن شما ایجاد شود. با توجه به اینکه مستقیماً روی زمین نشسته اید، این قالب ممکن است برای همه مناسب نباشد. بنابراین، ارزش آن را دارد که مدت ها در مورد این که آیا برای شما مناسب است فکر کنید. آن ها سبک و قابل حمل هستند و برای نشستن راحت در تقریباً هر اتاقی – اتاق نشیمن امروز، فردا اتاق خواب، شاید مطالعه یک سال آینده – در هر کجا، هر زمان مناسب است. سرمایه گذاری روی این گزینه به شما این انعطاف را می دهد که هنگام نیاز به تغییر، صندلی خود را تازه کنید، بدون اینکه پول و فضای خود را در مبلمان بلیط بزرگ قفل کنید.

یک کاناپه خاص را برجسته کنید

مطلب مرتبط  معرفی 20 مدل لوستر آشپزخانه ارزان | زیبا و کاربردی

یک کاناپه منفرد می تواند شخصیت معاصر را در اتاق نشیمن شما دمیده و هوایی آسان و نسیم را به شما معرفی کند. و بدون لوازم جانبی یک مبل معمولی، می توانید کاناپه را درست به دیوار فشار دهید و فضای منفی را به حداکثر برسانید.

یک کاناپه پشتی با رنگ خاکستری ملایم، حال و هوایی بی انتها و مینیمالیستی را در این خانه ببه وجود می آورد و توجه را به هنر روی دیوار و فضای سبز در خارج معطوف می کند. متناوبا، اگر یک کاناپه چوبی ساده دارید که می خواهد تزئین شود، با بالش های برجسته، بالشتک ها و کوسن ها شروع کنید.

مبل

تعدادی صندلی بچینید

صندلی های جداگانه، که به صورت داخلی چیده شده اند، می توانند بار را گسترش دهند و فاصله راحتی بین مهمانان باقی بگذارند (برخلاف قرار گرفتن محکم در مبل که شما را مجبور به مکالمه در نزدیکی می کند).

مثلا یک اتاق نشیمن با کرم و شکلات دارای فضایی جذاب و صمیمی در عین حال وسیع است که توسط چهار صندلی صندلی که به آرامی در یک میز گرد جمع شده اند پیشنهاد شده است. طراحی مجلل صندلی ها تصویری از فردیت و راحتی است، بسیار دور از ظاهر یک مبل راحتی استاندارد.

صندلی های مدولار را در نظر بگیرید

صندلی های مدولار را می توان برای استفاده به عنوان صندلی های انفرادی جدا کرد، برای ایجاد یک مبل کشیده به هم متصل کرد و در شکل ها و چیدمان های مختلف مرتب شد. اگر اجاره می دهید یا دوست دارید هر چند وقت یکبار صندلی خود را عوض کنید، گزینه بسیار خوبی هستند.

مبل مدولار

این سبک در واقع یک بازی هوشمندانه در مورد صندلی های مدولار است. مجموعه ای از سه نیمکت با یکدیگر ترکیب می شوند و یک طرح U شکل گسترده ایجاد می کنند، اما می توان آنه ا را به راحتی جدا کرد تا به طور مستقل کار کنند. همچنین فوتون ها دو کلاه دو نفری هستند که در روز خود را به صورت مبل درآورده و شب ها به حالت تخت خواب خود باز می گردند. آن ها به شما این امکان را می دهند که یک تختخواب درخواستی ایجاد کنید، در حالی که ظاهر آشنا مبل را ارائه می دهید (اگر هنوز به چیزی شبیه آن نیاز دارید).

مطلب مرتبط  چگونه می توانم مبل خود را تمیز نگه دارم؟

سخن پایانی چشمه نور

ممنونیم که تا انتهای این نوشته همراه تیم چشمه نور بودید، به نظر شما کدام یک از این گزینه های صندلی را برای دور انداختن یا کنار گذاشتن مبل انتخاب می کنید؟ در نظرات زیر نوشته به ما بگویید، ما همیشه مشتاق شنیدن نظرات و تجربیات ارزشمند شما دوستان و همراهان گرانقدرمان هستیم!

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید