مطالب آموزشی

آپارتمان اجاره ای را شبیه خانه خودتان در آورید

آپارتمان

بدون ایجاد هرگونه تغییر ساختاری در آپارتمان ، هنوز هم می توانید یک مکان اجاره ای را به پناهگاه و خانه شخصی و امن خود با همان حس زیبا تبدیل کنید! لازم نیست حتما یکی دو دیوار را بردارید یا تمام درب ها را تعویض کنید، ما راه های بهتری داریم!

در عصر اشتراک گذاری و خدمات اشتراکی، اجاره به جای خرید مطمئنا می تواند مزایایی داشته باشد-به عنوان مثال، شما از مالیات نگهداری خانه معاف هستید. هنگام تصمیم گیری در مورد دکوراسیون، اجاره دهندگان با مشکلاتی مواجه می شوند. با این حال، مستاجر بودن نباید شما را از آرزوهای طراحی شما منع کند. با کمیخلاقیت و قوه تخیل، می توانید یک آپارتمان اجاره ای را به حرم شخصی خود تبدیل کنید، در حالی که در محدوده تعیین شده توسط صاحبخانه خود کار می کنید. یک یا همه این ایده های خلاقانه را امتحان کنید تا بدون ایجاد اثر دائمی، اثری شیک ایجاد کنید.

آپارتمان

در آپارتمان  از کاغذ دیواری استفاده کنید

اگر هاله ای رنگی از فضای اجاره ای شما طنین انداز می شود اما گاهی اوقات رنگ های مختلف را دوست دارید یک دیوار را با یک پوشش دیوار متحرک زنده کنید. یک پوشش با رنگ روشن با الگوهای پشت دستگاه تلویزیون یا مبل خود در اتاق نشیمن خود، یا به عنوان پشتی در آشپزخانه خود یا پشت تخت خود قرار دهید. اگر می خواهید فضای بزرگتری را تغییر دهید، یک طرح خنثی طرح دار یا بافت دار انتخاب کنید که در این اتاق نشیمن دیده شده است.

آپارتمان

 سخت افزار را حفظ کنید اما با به روزرسانی های کوچک آن را اصلاح کنید

در صورتی که مبلمان از قبل موجود باشد، اکثر صاحبخانه ها نمی توانند فضا را نوسازی کنند. اما حتی اگر نمی توانید کابینت را تغییر دهید، می توانید آن را با تزئینات و لوازم جدید منحصر به فرد سفارشی کنید. تعویض قدیمی با دستگیره درهای جدید، دستگیره های کمد، کشوهای کشویی و حتی شیرآلات یا سر دوش دارای هزینه های زیبایی زیبایی زیادی است، بدون این که هزینه به روز رسانی مبلمان را متحمل بار مالی شوید.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید عمده لوستر

 وسایل روشنایی جدید وارد کنید

با استفاده از وسایل روشنایی جدید می توانید فضا را فوراً روشن کرده و جلوه ای شخصی تر از قبل نشان دهید. از لوسترها و آویزها تا لامپ های هنری گرفته تا قطعات مجسمه سازی را انتخاب کنید تا آنها به نقطه کانونی خانه شما تبدیل شوند. اگر به دلیل مسائل فنی یا مجوز نمی توانید دوباره سیم کشی کنید، پیشنهاد می کنیم به چراغ های کف و رومیزی شیک اشاره کنید. این اتاق یک مورد قانع کننده برای این امر ایجاد می کند.

 با روکش و پارچه های جدید خانه و اتاق ها را احیا کنید!

با انتخاب پارچه مناسب، شما می توانید اتاق را احیا کنید. با چسباندن پنجره ها به روش سفارشی و نه خارج از قفسه شروع کنید تا ظاهری مناسب مانند یک تاکسیدو برای پارچه فروشی خود ایجاد کنید. هنگامی که روی پانل ها قرار می گیرید، پارچه ها را بسته به سلیقه و عملکرد آن ها انتخاب کنید. روی پارچه هایی که مبلمان، دیوارها و سقف شما را تکمیل می کند سرمایه گذاری کنید. پرده های رنگ روشن برای فضاهایی با دیوارهای خنثی ایده آل هستند. در این اتاق، طراح رنگ پرده ها را با سایه صندلی هماهنگ کرده است – یک گزینه عالی برای کسانی که از ظرافت کم لذت می برند.

 در صورتی که شک دارید، فضای ذخیره سازی را افزایش دهید

از نظر میزان ذخیره سازی موجود در خانه احساس محدودیت نکنید: می توانید واحدهای ذخیره سازی مدولار برای قرار دادن همه وسایل خود اضافه کنید. گزینه های بسیار ساده ای برای نصب وجود دارد، مانند مبل تختخواب شو، قفسه کتاب خود نصب و قطعات مبلمان که به طور جدی شیک هستند و به قرارداد اجاره شما آسیب نمی رسانند. یک قفسه کتاب باز مانند این طرح دو کاره را به عنوان تقسیم کننده اتاق و همچنین یک واحد برای نمایش دارایی های گران قیمت به ارمغان می آورد.

مطلب مرتبط  مزایای لامپ های LED برای لوستر کریستالی

 در طراحی کفپوش خلاقیت به خرج دهید

کفپوش مناسب می تواند ضریب استایل اتاق شما را افزایش دهد. یک راه ساده برای شکستن، افزودن فرش یا کفپوش وینیل برای ایجاد رنگ و بافت است. متناوبا، می توانید فضا را با فرش هایی با رنگ ها، الگوها و بافت های برجسته – که کاملاً در این فضا به تصویر کشیده شده اند، لایه بندی کنید.

روی هنر سرمایه گذاری کنید

همیشه می خواسته اید به عنوان کلکسیونر وارد دنیای هنر شوید؟ اکنون زمان آن است که سیم های کیف را روی آن قطعه هنری که دلتان را برای آن قائل بودید، باز کنید. این می تواند شروع کننده مکالمه ملک اجاره ای شما باشد و البته در هر بار جابجایی، پایه اصلی آن باشد. اگر هنوز قادر به خرید یک دالی نیستید، مجبور نیستید خیلی زیاد خرج کنید تا هنری داشته باشید. اجازه دهید آپارتمان شما بوم نقاشی شما برای خلاقیت شود. لباس های تقلبی، کلمات الهام بخش، پوسترها و یا حقه بازهای بچه های خود را در چارچوب قرار دهید و آنها را به دیوار آویزان کنید. همانطور که در این اتاق خواب دیده شده است، یک نقاشی دیدنی را به نمایش بگذارید. نکته: اگر به دنبال گزینه ای کمتر مزاحم هستید که شامل میخ چکش نباشد، قطعات هنری قاب دار را روی کمد نمایش دهید، از طاقچه ها استفاده کنید و آنها را تکیه دهید یا به سادگی آن ها را روی سه راه قرار دهید.

آپارتمان

سخن پایانی

آیا شما هم در اقامتگاه اجاره ای زندگی می کنید؟ چگونه آن را شخصی سازی کرده اید؟ خوشحال می شویم ایده های خود را در قسمت نظرات زیر به اشتراک بگذارید. امیدواریم که این نوشته برای شما همراهان خوب چشمه نور مفید واقع شده باشد، فراموش نکنید که همواره می توانید از طریق شماره تلفن های پشتبانی چشمه نور با متخصصین ما به صورت رایگان در تماس باشید و از خدمات مشاوره و محصولات ما استفاده کنید، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر برای نحوه چینش آپارتمان و سایر مقاله های مربوط به دکوراسیون داخلی می توانید از مجله ویژه چشمه نور استفاده کنید! منتظرتان هستیم!

مطلب مرتبط  10 علت اصلی سوختن لامپ ال ای دی + راهکارهایی برای حل آن‌ها

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید