مطالب آموزشی

آشنایی با انواع لوستر مدرن

آشنایی با انواع لوستر مدرن

لوستر مدرن: زمانی که صحبت از زیبایی خانه به وسیله ابزارهای روشنایی به میان می آید، ذهن انسان به سمت لوستر یا چراغ آویز گرایش پیدا می کند. البته لوستر انواع متفاوتی دارد که یکی از مهم ترین آنها لوستر مدرن می باشد. این لوسترها فضای دلنشینی را به دکوراسیون منزل می بخشند. امروزه بسیاری از خانواده ها برای روشنایی بخشیدن به فضای منزل به خرید لوستر مدرن می اندیشند. با این حال در انتخاب نوع آن مردد هستند. امروز در مجله چشمه نور قصد داریم تا بیشتر درباره انواع لوسترهای سبک جدید یا مدرن صحبت کنیم. برای داشتن انتخابی بهینه تا انتهای این مطلب وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مدرن

تعریف لوستر مدرن

لوستر مدرن نوعی چراغ آویز می باشد که ممکن است به صورت سقفی از دیوار آویزان شده باشد یا به صورت ایستاده در دیوار نصب شده باشد. از این لوسترها بیشتر در فضای پذیرایی یا ناهار خوری استفاده می شود. لوستر پذیرایی مدرن از چلچراغ های متعدد و لامپ های ریزی برخوردار می باشد. معمولا جنس این لوسترها از چوب، فلز، نیکل یا کروم است. آنها از روکش هایی با سبک کاملا نوآورانه پوشیده شده اند. در حال حاضر لوستر مدرن فلزی در اکثر خانه هایی با سبک مدرن و امروزی به چشم می خورد.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر سبک روستیک

معرفی انواع لوستر مدرن

در حالت کلی میتوان گفت که لوستر های مدرن به دو حالت  لوستر سقفی مدرن و لوستر دیواری مدرن تقسیم می شوند. با این حال هریک از آنها دارای زیر شاخه هایی هستند که در ادامه این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد.

مطلب مرتبط  لوسترهای کریستالی آشپزخانه برای روشنایی جزیره

اسپوتنیک

این چلچراغ ها از طراحی شیک و خطی برخوردار هستند. ظاهر آنها در عین سادگی کاملا زیباست و جلوه ای بی نظیر را به فضای خانه می بخشند. از این لوستر سقفی مدرن میتوان در ورودی منزل، ناهار خوری و اتاق نشیمن استفاده کرد. شما میتوانید این لوسترها را به صورت مکمل با مبلمان مینیمال و مدرن نیز استفاده کنید.

LED

این نوع لوسترهای مدرن دارای یک لامپ ال ای دی هستند. از لوسترهای مدرن ال ای دی میتوان برای اتاق های نشیمن با ابعاد بزرگ استفاده کرد. چرا که میزان نور دهی این لوسترها بالاست. این چراغ ها در شکل ها و طرح های متنوعی به بازار عرضه می شوند.

لوستر مدرن اس ام دی

لوستر مدرن اس ام دی

SMD

لوستر مدرن اس ام دی در شکل هندسی دایره ای یا مربعی طراحی میشود. این لوستر از یک سبک مینیمالیستی مدرن و ساده گرایانه پیروی می کند که همین امر زیبایی آن را دو چندان می کند. لوستر اس ام دی حتی زمانی که خاموش است هم توجه همگان را به خود جلب می کند.

ریسه ای ( رندومی)

این لوستر مدرن برای استفاده در سقف هایی با ارتفاع زیاد به کار می رود.  تنوع موجود در طراحی این نوع لوسترها بسیار بالاست. با این حال عنصر اصلی سازنده آنها از کریستالهای براق و خیره کننده می باشد.

لوستر مدرن حلقوی

لوستر مدرن حلقوی

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید آباژور رو میزی

قیمت لوستر مدرن

قیمت لوستر مدرن به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به تفصیل بررسی خواهیم کرد. این عوامل شامل طراحی و سبک لوستر، جنس و کیفیت مواد استفاده شده در ساخت، ابعاد و اندازه لوستر، تعداد و نوع لامپ‌ها، و مارک و تولید کننده محصول می‌شوند.

مطلب مرتبط  با کریستال های لوستر قدیمی چه کنیم؟

اولین عامل که قیمت لوستر مدرن را تعیین می‌کند، طراحی و سبک آن است. لوسترهای مدرن با طراحی‌های مختلفی از ساده تا پیچیده و با استفاده از انواع مواد متفاوت در بازار موجود هستند. طراحی‌های منحصر به فرد و اختیاری معمولاً قیمت بالاتری دارند.

دومین عامل مهم، جنس و کیفیت مواد ساخت لوستر است. استفاده از مواد با کیفیت بالا، مانند شیشه مرکب، کریستال، فلزات گرانقیمت و چوب باعث افزایش قیمت می‌شود. همچنین، تعداد و نوع لامپ‌ها نیز تأثیرگذار است. لوسترهایی که دارای لامپ‌های LED با عمر طولانی و کارایی بالا هستند، معمولاً گران‌تر هستند. در نهایت، مارک و تولید کننده نیز نقش مهمی در تعیین قیمت دارد. محصولات معتبر و معروف معمولاً هزینه بیشتری دارند.

در نتیجه، قیمت لوستر مدرن توسط ترکیب این عوامل تعیین می‌شود و ممکن است بین مدل‌ها و برندها تفاوت‌های زیادی داشته باشد. برای خرید بهترین لوستر بر اساس نیازها و سلیقه شخصی، مهم است که این عوامل را با دقت مورد بررسی قرار دهید و انتخاب مناسبی انجام دهید.

لوستر دایکاست آلومینیوم در دکوراسیون داخلی

لوستر دایکاست آلومینیوم در دکوراسیون داخلی

خرید لوستر مدرن

قیمت لوستر مدرن با توجه به نوسانات موجود در بازار در محدوده ثابتی قرار ندارد. با این حال با مراجعه به فروشگاهی معتبر میتوانید فرایند خرید لوستر مدرن را به صورت اصولی و با قیمت کاملا واقعی طی کنید. فروشگاه چشمه نور با داشتن بیشتر از ۲۷ سال سابقه در زمینه فروش انواع لوازم منزل مانند لوستر و مبلمان شما را از هر جستجویی در بازار بی نیاز ساخته است. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه خرید محصولات موجود در این مجموعه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید لوستر مدرن کریستالی | 15 مدل

میتوانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ تهیه کنید و سری هم به مطالب آموزشی و کاربردی در دکورمگ بزنید.

خواندن این مطلب را هم به شمت پیشنهاد میکنیم:

خرید لوستر آشپزخانه | لوستر آشپزخانه را از کجا بخرم

دیدگاهتان را بنویسید