اگر پرسشی در مورد نوع فعالیت و خدمات صنایع لوستر چشمه نور دارید ابتدا نگاهی به متداول ترین پرسشهای مطرح شده کاربران بیاندازید تا پاسخ خود را بیابید. در این لیست، سوالاتی از قبیل نحوه تعامل با فروشندگان و عاملین فروش، خدمات پس از فروش برای مشتریان و … وجود دارد.  اگر پرسش شما در میان پرسشهای مطرح شده نیست ، از طریق فرم ثبت پرسش، سوال خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان چشمه نور پاسخ شما را به اطلاعتان برسانند

 

ایده ها و پرسش خود را با ما مطرح نمایید !

شراط ایجاد عامل فروش در نقاط کشور ؟

همکاران ما پس از دریافت درخواست همکاری ، به بررسی مسائل مربوط به درخواست عاملیت فروش می پردازند. در صورتیکه اعتبار درخواست دهنده و موقعیت فروشگاه ، نوع محصولات، نوع تلاش و پشتکار عامل فروش و … احراز شد در صورتیکه در نزدیکی محل فروشگاه وی عامل با سابقه بیشتر وجود نداشته باشد که مزاحم فعالیت آنها شود، درخواست وی پذیرفته می شود. چشمه نور در قبال تعهداتش مسئول است و اگر با فردی قرارداد همکاری منعقد نماید، به هیچ عنوان عاملی را در نزدیکی وی فعال نمی سازد.

نحوه هماکاری با عاملین فروش !

بله. چشمه نور پس از چند دوره همکاری نقدی با عامل فروش جذب شده و حصول اطمینان مشترک و پس از ارزیابی های مالی و اعتباری، طی یک فرایند رسمی همکاری خود با عامل فروش به صورت اعتباری را شکل می دهد.

فروش اینترنتی محصولات به چه صورت است؟

باور ما بر این است که فروش اینترنتی به زودی یکی از پرطرفدارترین کانالهای توزیع کالا خواهد شد. در همین راستا و به منظور ارایه خدمات بهتر و سریعتر، امور فروش به خانه داران محترم به بزرگترین فروشگاه های آنلاین ایران واگذار شده است. شما می توانید با مراجعه مستقیم به این فروشگاه ها محصولات ما را خرید نمایید. هرچند قیمت های این فروشگاه توسط لوستر چشمه نور تعیین نمی گردد، اما طبق توافق صورت گرفته بین دو مجموعه، منصفانه ترین قیمت ها برای محصولات تعیین شده تا مصرف کنندگان اینترنتی بتوانند با خیال راحت و با شرایطی ویژه از آنجا خرید نمایند .

آیا کلیه محصولات چشمه نور تولیدی است ؟

بله . بخش اعظمی از محصولاتی که در حال حاضر از سوی چشمه نور عرضه می شود، تولید خود مجموعه است .

نحوه مقایسه قیمت محصولات چشمه نور ؟

شعار ما این است که قیاس قیمت بدون در نظر گرفتن کیفیت ، قیاسی بی معناست. ادعای ما این است که با توجه به کیفیتی که عرضه می کنیم و با توجه به مواد اولیه مورد استفاده، بهترین قیمت را در بازار عرضه می کنیم. هیچگاه عرف، شرع و اخلاق به ما اجازه نمی دهد که صرف جنگ قیمت، کیفیت محصول را فدا کنیم و مصرف کننده را تحت فشار بگذاریم. از شما هم انتظار داریم ابتدا کیفیت را بررسی کنید سپس قیمت را قیاس کنید.

دسترسی به محصولات به روز چشمه نور ؟

با توجه به تنوع تولید و عرضه محصولات، کاتالوگ های ما زود قدیمی می شوند و بهترین راه حل برای به روز بودن، مراجعه به سایت چشمه نور می باشد. با این حال در صورتی که تمایل دارید کاتالوگ کاغذی داشته باشید کافیست با شماره تلفن ۵۵۰۴۰۷۵۰ تماس گرفته و از واحد فروش درخواست کاتالوگ نمایید.

فروش محصولات چشمه نور ؟

فروش چشمه نور به صورت مستقیم فقط به فروشگاه ها می باشد. در صورتیکه فروشگاه داری به هر صورتی درخواست استرداد محصولات را داشته باشد، مشاورین فروش پس از بررسی وضعیت عملکرد مشتری ، نحوه استرداد را با وی مطرح کرده و برنامه اجرایی آن را تنظیم می کنند. متصدیان فروشگاه باید دقت نمایند که محصولات بسته بندی با همان شرایطی که برای آنها ارسال شده عودت می یابد اما محصولاتی که از بسته بندی خارج می شوند مورد ارزیابی قرار گرفته و متناسب با وضعیت محصول عودت یافته و کسورات بر آن اعمال می گردد.

خبرنامه چشمه نور ؟

شما با وارد شدن به صفحه در خواست نمایندگی و ثبت اطلاعات خود با این توضیح که فروشگاه دار هستید و درخواست اطلاعات حراج را دارید، از این وقایع باخبر شوید.

نحوه درخواست فاکتور

بله. شما می توانید به سادگی به info@chenco.ir ایمیل بزنید و درخواست صورتحساب کنید. مشاورین فروش پس از تماس با شما و تایید آدرس ایمیل، صورتحساب را برای شما ارسال خواهند کرد.