پرسشهای متداول

آیا کلیه محصولات چشمه نور تولیدی است؟

خیر. بخش اعظمی از محصولاتی که در حال حاضر از سوی چشمه نور عرضه می شود، تولید خود مجموعه است. اما بخش دیگری از محصولات هم وارداتی می باشد.

آیا مصرف کننده می تواند مستقیم از چشمه نور خرید کند؟

باور ما بر این است که فروش اینترنتی به زودی یکی از پرطرفدارترین کانالهای توزیع کالا خواهد شد. در همین راستا و به منظور ارایه خدمات بهتر و سریعتر، امور فروش به خانه داران محترم به بزرگترین فروشگاه های آنلاین ایران واگذار شده است. شما می توانید با مراجعه مستقیم به این فروشگاه ها محصولات ما را خرید نمایید. هرچند قیمت های این فروشگاه توسط لوستر چشمه نور تعیین نمی گردد، اما طبق توافق صورت گرفته بین دو مجموعه، منصفانه ترین قیمت ها برای محصولات تعیین شده تا مصرف کنندگان اینترنتی بتوانند با خیال راحت و با شرایطی ویژه از آنجا خرید نمایند.

لوستر چشمه نور در دیجیکالا

لوستر چشمه نور در بامیلو

لوستر چشمه نور در دکورشاپ

آیا با عاملین فروش، اعتباری هم همکاری می شود؟

بله. چشمه نور پس از چند دوره همکاری نقدی با عامل فروش جذب شده و حصول اطمینان مشترک و پس از ارزیابی های مالی و اعتباری، طی یک فرایند رسمی همکاری خود با عامل فروش به صورت اعتباری را شکل می دهد.

آیا درخواست عامل فروش جدید پذیرفته می شود؟

همکاران ما پس از دریافت درخواست همکاری ، به بررسی مسائل مربوط به درخواست عاملیت فروش می پردازند. در صورتیکه اعتبار درخواست دهنده و موقعیت فروشگاه ، نوع محصولات، نوع تلاش و پشتکار عامل فروش و … احراز شد در صورتیکه در نزدیکی محل فروشگاه وی عامل با سابقه بیشتر وجود نداشته باشد که مزاحم فعالیت آنها شود، درخواست وی پذیرفته می شود. چشمه نور در قبال تعهداتش مسئول است و اگر با فردی قرارداد همکاری منعقد نماید، به هیچ عنوان عاملی را در نزدیکی وی فعال نمی سازد.

آیا قیمت محصولات چشمه نور از قیمت سایر تولید کنندگان پایین تر است؟

شعار ما این است که قیاس قیمت بدون در نظر گرفتن کیفیت ، قیاسی بی معناست. ادعای ما این است که با توجه به کیفیتی که عرضه می کنیم و با توجه به مواد اولیه مورد استفاده، بهترین قیمت را در بازار عرضه می کنیم. هیچگاه عرف، شرع و اخلاق به ما اجازه نمی دهد که صرف جنگ قیمت، کیفیت محصول را فدا کنیم و مصرف کننده را تحت فشار بگذاریم. از شما هم انتظار داریم ابتدا کیفیت را بررسی کنید سپس قیمت را قیاس کنید.

کاتالوگ محصولات را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به تنوع تولید و عرضه محصولات، کاتالوگ های ما زود قدیمی می شوند و بهترین راه حل برای به روز بودن، مراجعه به سایت چشمه نور می باشد. با این حال در صورتی که تمایل دارید کاتالوگ کاغذی داشته باشید کافیست با شماره تلفن ۵۵۰۴۰۰۱۴ تماس گرفته و از واحد فروش درخواست کاتالوگ نمایید.

سیاست استرداد محصولات چیست؟

فروش چشمه نور به صورت مستقیم فقط به فروشگاه ها می باشد. در صورتیکه فروشگاه داری به هر صورتی درخواست استرداد محصولات را داشته باشد، مشاورین فروش پس از بررسی وضعیت عملکرد مشتری ، نحوه استرداد را با وی مطرح کرده و برنامه اجرایی آن را تنظیم می کنند. متصدیان فروشگاه باید دقت نمایند که محصولات بسته بندی با همان شرایطی که برای آنها ارسال شده عودت می یابد اما محصولاتی که از بسته بندی خارج می شوند مورد ارزیابی قرار گرفته و متناسب با وضعیت محصول عودت یافته و کسورات بر آن اعمال می گردد.

چگونه از شرایط ویژه و حراجی ها و جشنواره ها مطلع شوم؟

شما با وارد کردن آدرس ایمیل خود در اینجا و یا ارسال شماره موبایل خود به سامانه پیامکی ۲۱۵۵۰۴۰۰۱۴ با این توضیح که فروشگاه دار هستید و درخواست اطلاعات حراج را دارید، از این وقایع باخبر شوید.

آیا می توانم صورتحسابهای خود را روی ایمیل داشته باشم؟

بله. شما می توانید به سادگی به info@chenco.ir ایمیل بزنید و درخواست صورتحساب کنید. مشاورین فروش پس از تماس با شما و تایید آدرس ایمیل، صورتحساب را برای شما ارسال خواهند کرد.

اگر پرسش شما در میان پرسشهای مطرح شده نیست ، از طریق فرم زیر سوال خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان چشمه نور پاسخ شما را به اطلاعتان برسانند

نام شما

پست الکترونیکی شما (الزامی)

تلفن

پرسش

کد زیر را در کادر وارد نمایید :
captcha